×
×

حذف صحنه‌های غیراخلاقی از فیلم «التون جان»

  • کد نوشته: 265483
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • حذف صحنه‌های غیراخلاقی از فیلم «التون جان»

  • به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وِرایِتی، «التون جان» خواننده همجنس‌باز و فیلمسازان «راکت‌من» از اکران‌کننده فیلم در روسیه بابت حذف صحنه‌های اِروتیک و مستهجن مردان شدیدا انتقاد کردند.

    کارگردان فیلم «راکت‌من» و التون جان خواننده همجنس‌باز که فیلم در مورد زندگینامه او ساخته شده در این مورد نوشتند: «ما به هیچ وجه سانسور فیلم را از سوی روسیه نمی‌پذیریم و این مورد را تازه امروز پس از چندین روز که از اکران آن در روسیه می‌گذرد متوجه شدیم. کمپانی پارامونت با شجاعت و جسارت ما را در ساخت این فیلم خاص که در مورد زندگی غیرمعمول «التون جان» است آزاد گذاشت و هرآنچه که از زندگی واقعی او و روابط همجنس‌گرایانه‌اش وجود داشت را در فیلم به تصویر کشیدیم.»

    کارگردان که خود نیز در ضمن نوشته‌اش، زندگی خواننده همجنس‌باز را غیرعادی عنوان کرده است، در ادامه افزود: توزیع کننده محلی فیلم در روسیه، به دلخواه خود هرآنچه از صحنه‌هایی را که نپسندیده از فیلم حذف کرده و بدین شکل مخاطب را از دیدن آن صحنه‌ها محروم ساخته است. فیلمی که در آن، بی‌رحمی‌های دنیا در واکنش به عشق دو نفر(دو همجنس‌باز مرد!) را به تصویر کشیده است.

    این سانسور بنابر قوانین روسیه در مورد منع پخش تصاویر و یا تبلیغ همجنس‌بازی در روسیه در مورد فیلم «راکت‌من» روی داده است. گزارش این ممیزی توسط روزنامه‌نگاران روسی در اکران روز سی‌ام ماه می در مسکو اعلام شد.

    «راکت‌من» به کارگردانی «دکستر فلچر» با بازی «تارون اِگِرتون» و با موضوع زندگینامه خواننده همجنس‌باز «التون جان» که خود نیز مدیر تولید فیلم بوده، ساخته شده است. این فیلم اولین اکران خود را در هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن که هفته گذشته به کار خود پایان داد، اکران شد و انتقادهای شدیدی از سوی منتقدان و مخاطبان را در پی داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=265483
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *