×
×

به منظور پاسداشت آواز در موسیقی اصیل ایرانی

  • کد نوشته: 26472
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام آذر ۱۳۹۱
  • ۰
  •  «خانه آواز ایرانی» به منظور پاسداشت آواز در موسیقی اصیل ایرانی فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ این خانه به مدیریت ایلیا محمدی‌نیا و باهدف جمع آوری و آرشیو بهترین آوازهای تاریخ ایران دردستگاه‌ها و گوشه‌های مختلف تاسیس شده است. برگزاری نشست‌های تخصصی آسیب شناسی آواز ایرانی، برگزاری […]

  •  «خانه آواز ایرانی» به منظور پاسداشت آواز در موسیقی اصیل ایرانی فعالیت خود را آغاز کرد.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ این خانه به مدیریت ایلیا محمدی‌نیا و باهدف جمع آوری و آرشیو بهترین آوازهای تاریخ ایران دردستگاه‌ها و گوشه‌های مختلف تاسیس شده است.

    برگزاری نشست‌های تخصصی آسیب شناسی آواز ایرانی، برگزاری نشست‌های تخصصی با اساتید شناخته شده در حوزه آواز ایرانی، تقویت پژوهش و حمایت از پژوهش در حوزه آواز و بزرگداشت اساتید آواز به عنوان اهداف این خانه اعلام شده است.

    «خانه آواز ایرانی» قصد دارد، تعامل با آهنگ سازان به منظور معرفی و کشف استعداد تازه در حوزه آواز را نیز محقق کرده و به برگزاری جشنواره تخصصی آواز به منظور کشف و معرفی استعدادهای جدید بپردازد.

    برگزاری کنسرت‌های پژوهشی در حوزه آواز نیز از دیگر برنامه‌های «خانه آواز ایرانی» است.

    «خانه آواز ایرانی» به همت بخش خصوصی تاسیس شده و هم‌اکنون در حال مذاکره با خانه موسیقی ایران و خانه هنرمندان ایران برای تعامل بیشتر است.

    جزئیات بیشتر پیرامون «خانه آواز ایرانی» به زودی منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=26472
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *