×
×

نوازنده برجسته گیتار

  • کد نوشته: 25876
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام آذر ۱۳۹۱
  • ۰
  • لیلی افشار نوازنده چیره‌دست گیتار که در سال جاری دو مستر کلاس در ایران برگزار کرده بود، با آغاز سال ۲۰۱۳ دور جدید کنسرت‌هایش را آغاز می‌کند. به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این نوازنده گیتار ۱۷ می ۲۰۱۳ (۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۲) در فستیوال موسیقی انگلیس با عنوان «Ashwell» هنرنمایی می‌کند. این فستیوال […]

  • لیلی افشار نوازنده چیره‌دست گیتار که در سال جاری دو مستر کلاس در ایران برگزار کرده بود، با آغاز سال ۲۰۱۳ دور جدید کنسرت‌هایش را آغاز می‌کند.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این نوازنده گیتار ۱۷ می ۲۰۱۳ (۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۲) در فستیوال موسیقی انگلیس با عنوان «Ashwell» هنرنمایی می‌کند.

    این فستیوال موسیقی در یکی از کلیساهای انگلیس برگزار خواهد شد.

    لیلی افشار ۱۸ آوریل ۲۰۱۳ نیز ( ۲۹ فروردین ۹۲ ) یک رسیتال گیتار اجرا خواهد کرد.

    این رسیتال با یک سخنرانی تحت عنوان «گویا و گیتار» همراه است که در سالن اصلی دانشگاه ممفیس برگزار خواهد شد.

    به گزارش ایسنا، لیلی افشار متولد تهران و از نوازندگان بزرگ گیتار کلاسیک در جهان است که برای چندین سال به عنوان بهترین نوازنده گیتار کلاسیک جهان انتخاب شده است.

    او نخستین زن جهان است که در رشته اجرای گیتار کلاسیک به درجه دکتری دست یافته و دکترای خود را از دانشگاه ایالتی فلوریدا دریافت کرده است و تا کنون جوایز زیادی را کسب کرده و اکنون استاد یکی از دانشگاه‌های آمریکاست.

    لیلی افشار در فستیوال موسیقی انگلیس می‌نوازد

    https://musiceiranian.ir/?p=25876
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *