×
×

خواننده و آهنگساز

  • کد نوشته: 25874
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام آذر ۱۳۹۱
  • ۳ دیدگاه
  • «کامران عطا» خواننده آلبوم «آخرین دیدار» با اشاره به اینکه موسیقی پاپ نیازمند حمایت بیشتر مسئولان فرهنگی است، گفت: در تولید آثارم به دنبال ارتقای شعور موسیقایی مخاطب هستم نه اینکه دنباله روی بازار باشم.  «کامران عطا» خواننده و آهنگساز که در سال ۸۸ آلبوم «غیر ممکن» را به بازار عرضه کرده بود به تازگی […]

  • «کامران عطا» خواننده آلبوم «آخرین دیدار» با اشاره به اینکه موسیقی پاپ نیازمند حمایت بیشتر مسئولان فرهنگی است، گفت: در تولید آثارم به دنبال ارتقای شعور موسیقایی مخاطب هستم نه اینکه دنباله روی بازار باشم.

     «کامران عطا» خواننده و آهنگساز که در سال ۸۸ آلبوم «غیر ممکن» را به بازار عرضه کرده بود به تازگی دومین آلبومش را با عنوان «آخرین دیدار»  روانه بازار کرده است. وی درگفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس در خصوص انتشار آلبومش جدیدش اظهار داشت: این آلبوم به مانند آلبوم قبلی من تاکید اصلی خود را بر انتخاب ترانه‌هایی با کیفیت و تنظیم به روز و حرفه‌ای گذاشته است. امیدواریم با حمایت مسئولان فرهنگی از خوانندگان پاپ کشور شاهد تولید آثار مطلوب‌تری در این زمینه باشیم.

    وی با اشاره به اینکه با علاقمندی به تولید آثار موسیقی پاپ مشغول است، گفت: راستش را بخواهید من بیشتر از پرفروش بودن آلبوم به ارائه کاری متفاوت به مخاطب فکر می‌کنم. من به دنبال ارتقای شعور موسیقایی مخاطب هستم نه اینکه دنباله روی بازار باشم. خوشحالم که در همین مدت کوتاهی که از انتشار آلبوم گذشته یک سری قطعات آلبوم مورد توجه مخاطبان جدی موسیقی به خصوص دانشجویان رشته موسیقی قرار گرفته است.

    این خواننده پاپ تصریح کرد: برای ساخت و تنظیم قطعات این آلبوم نزدیک سه سال زمان گذاشتم و سعی کردم با دوری از سهل انگاری‌های موجود در موسیقی پاپ که در آن هر کلام سطحی به نام ترانه ارائه می‌شود به انتخاب کلام قطعاتم بپردازم. برای نوازندگان هم جمعی از برترین‌های موسیقی را به کار گرفتم. در تنظیم قطعات هم هرچند پایه کلی کار موسیقی الکترونیک است اما جای مهمی را هم برای سازهای آکوستیک قرار داده‌ام و به همین خاطر است که در تنظیم قطعات هم سازهای زهی مانند گیتار و هم ساز بادی ترومپت و هم سازی یونانی مثل بوزوکی را داریم.

    عطا با اشاره به قطعات آلبوم جدیدش گفت: قطعه‌های «بهونه نفسهام»، «آخرین دیدار»، «باز عاشقت هستم»، «غریبه»، «آرزوی آخرین»، «دلتنگی»، «پنجره‌های خاموش»، «دنیای تازه»، «روی ابرها»، «تظاهر»، «من یه آدمکم» و «تقویم تکراری» قطعات این آلبوم هستند که قطعه «دلتنگی» یا MISSING  قطعه‌ای با کلام انگلیسی است که در این آلبوم کار شده است.

    وی یاد آور شد: به جز قطعه انگلیسی آلبوم که ترانه آن از «باب تیلور» است تمامی ترانه‌های این آلبوم توسط «پوریا متابعان» سروده شده است. «آخرین دیدار» به مانند آلبوم «غیرممکن» آلبومی است که حجم اصلی قطعات آن در فضای موسیقی الکترونیک و در مایه‌های هاوس و ترنس است. تقریبا تمامی ملودی‌های آلبوم ساخته خود من است و پویا نیک‌پور(سه قطعه)، مهران خلیلی(سه قطعه)، امیرعباس حسن زاده(یک قطعه) و منوچهر صالحی(پنج قطعه) از تنظیم کنندگان قطعات مختلف «آخرین دیدار» هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=25874
       
    برچسب ها کامران عطا

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *