×
×

جاوید در واکنش به توزیع نامناسب آلبومش عنوان کرد

  • کد نوشته: 25858
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام آذر ۱۳۹۱
  • ۰
  •  آلبوم «شاه ماهی» آخرین آلبومی بود که قبل از ایام سوگواری در بازار موسیقی کشور منتشر شد تا دوستداران این خواننده و این سبک، بعد از ده سال آلبوم جدید «هومن جاوید» را بشنوند. اما باز هم پخش ضعیف این اثر در بازار باعث شده بسیاری از دوستداران این خواننده واکنش نشان دهند و بابت […]

  •  آلبوم «شاه ماهی» آخرین آلبومی بود که قبل از ایام سوگواری در بازار موسیقی کشور منتشر شد تا دوستداران این خواننده و این سبک، بعد از ده سال آلبوم جدید «هومن جاوید» را بشنوند.

    اما باز هم پخش ضعیف این اثر در بازار باعث شده بسیاری از دوستداران این خواننده واکنش نشان دهند و بابت این موضوع انتقاد‌هایشان را از راه‌های مختلف و به خصوص در شبکه‌های اجتماعی، نشان دهند. خود این خواننده در این باره و دلایل ضعف پخش آلبومش به «موسیقی ما» گفت: «دوستان من در شرکتی که آلبوم را در بازار توزیع کرده‌اند همه تلاششان را کرده‌اند و به نظرم برخی دلایل جانبی باعث بوجود آمدن این اتفاقات شده است. مشکل بزرگ ما برای توزیع این اثر نزدیک بودن ایام محرم بود و همین باعث شد آن موجی که همیشه برای آلبوم‌های موسیقی به راه می‌افتد، بوجود نیاید. به هر حال با نزدیکی به این ایام فضای جامعه به کل عوض می‌شود و این عامل در اتفاقی که به آن اشاره کردم، تاثیر گذار بود.»

    جاوید درباره دلیل تاکید بر انتشار آلبومش در روزهای قبل از ایام سوگواری، تصریح کرد: «آلبوم من یک سال پیش آماده توزیع شده بود ولی برخی مشکلات و مبهم بودن قیمت دلار و برخی اتفاقات حاشیه‌ای باعث شد انتشار آن عقب بیفتد و اگر انتشار این اثر به بعد از ایام محرم و صفر موکول می‌شد دیگر من وقتی برای رتق و وفق گروه و کنسرت‌هایم نداشتم. همین عامل مهم‌ترین عاملی بود که باعث شد آنرا قبل از محرم وارد بازار کنم و در حال حاضر هم مشغول تمرین با گروهم هستم و قطعا تا قبل از عید در تهران کنسرت خواهم داشت.»

    این خواننده همچنین درباره توزیع محدود این اثر در فروشگاه‌های و سوپر مارکت‌ها نیز گفت: «اصراری به توزیع در فروشگاه و سوپر مارکت‌ها نداشتم. چون واقع بینانه اگر به ماجرا نگاه کنیم، من ده سال است که آلبوم نداده‌ام. پس طبیعتا در این دوره نباید زیاد انتظار داشت که من را بشناسند. این آلبوم حضور و استارت دوباره من برای فعالیت‌های موسیقی‌ام به شمار می‌رود. فروشنده یک سوپر مارکت حق دارن اثر خواننده‌ای که می‌شناسد را بردارد و در مغازه‌اش قرار دهد. اگر دلش راضی نباشد به فروش آلبوم هم ضربه می‌زند. پوس‌تر آلبوم را نمی‌زند و باید قبول کنیم که در ایران فروشنده‌های سوپر مارکت موفقیت یک آلبوم را تامین می‌کنند! کلی بازی دیگر که البته این بازی‌ها فقط بر می‌گردد به سیستم و آن فروشنده هیچ گناهی ندارد. ولی به هر حال دوستان من در پخش قول داده‌اند که در مقاطع مختلف آلبوم را در فروشگاه‌ها و مراکز معتبر فرهنگی توضیع کنند تا کسی برای پیدا کردن آلبوم دچار مشکل نشود.»

    https://musiceiranian.ir/?p=25858
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *