×
×

درصورت عدم بروز مشکل؛

  • کد نوشته: 2568
  • شادروان موسوي
  • دوشنبه, ۱۵ام شهریور ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت حسام الدین سراج ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود. این خواننده با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: دراین کنسرت؛ قطعاتی از آلبوم‌های گذشته اجرا می‌شود. وی افزود: در این کنسرت؛ گروه بیدل مرا همراهی می‌کند که نوازنده‌هایی مانند رامین کاکاوند، شهرام میرجلالی، محمود فرهمندبافی، مسعود حبیبی، […]

  • کنسرت حسام الدین سراج ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود. این خواننده با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: دراین کنسرت؛ قطعاتی از آلبوم‌های گذشته اجرا می‌شود.

    وی افزود: در این کنسرت؛ گروه بیدل مرا همراهی می‌کند که نوازنده‌هایی مانند رامین کاکاوند، شهرام میرجلالی، محمود فرهمندبافی، مسعود حبیبی، کوروش بابایی، داوود ورزیده و بهرام خافی، آزاد میرزاپور، وحید خسروی در آن به اجرای موسیقی می‌پردازند.

    در ادامه کریم عندلیبی که مسئول هماهنگی این کنسرت در داراب است، گفت: برای اولین بار است که شخصیتی مانند سراج در شهرستانی مانند داراب حضور پیدا می‌کند که جای بسی خرسندی دارد.

    وی افزود: قیمت بلیت این کنسرت ۵ تا ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

    به گفته عندلیبی، برگزاری کنسرت در کشور سخت و این شرایط در شهرستان‌های کوچک بسیار سخت‌تر است.

    وی ادامه داد: حدود یک ماه است که برای این کنسرت درخواست مجوز کرده‌ایم اما هنوز مجوزی دریافت نکرده‌ایم. در پایان به آقای سراج متوسل شدیم که خودشان به ارشاد و انجمن موسیقی زنگ بزند.

    https://musiceiranian.ir/?p=2568
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *