×
×

از سوی معاون هنری وزیر ارشاد

  • کد نوشته: 25341
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام آبان ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • اعضای هیئت مدیره «موسسه ارکستر ایران» از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند و «مهدی افضلی» به عنوان مدیر‌عامل این موسسه انتخاب شد. اعضای هیئت مدیره «موسسه ارکستر ایران» طی احکام جداگانه‌ای از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند. سید محمد میرزمانی، اصغر امیرنیا و […]

  • اعضای هیئت مدیره «موسسه ارکستر ایران» از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند و «مهدی افضلی» به عنوان مدیر‌عامل این موسسه انتخاب شد.

    اعضای هیئت مدیره «موسسه ارکستر ایران» طی احکام جداگانه‌ای از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

    سید محمد میرزمانی، اصغر امیرنیا و علیرضا پاشایی به عنوان اعضای هیئت مدیره موسسه ارکستر ایران منصوب شدند.

    در بخشی از متن این حکم چنین آمده است: «امید است با توجه به جایگاه جهانی موسیقی و ارکستر ایران و نقش اساسی آن در مفاهمه و نزدیکی ملل و اقوام و نیز وزن قابل توجه موسیقی در پیوندهای عمیق ملی و فرهنگی و نهایتا یکپارچگی ملت بزرگ ایران، با برنامه ریزی کارشناسانه و اصولی و حمایت از ارکسترهای منطقه‌ای و قومی، به ارائه اجراهای فاخر و ارزشمند و تقویت جایگاه این هنر بزرگ اقدام فرمائید.

    شاه آبادی در حکم خود برای اعضای هیئت مدیره موسسه ارکستر ایران افزود: بی‌شک موسسه ارکستر ایران خانه اول همه هنرمندان عزیز موسیقی به حساب آمده و امید است در پاسداشت شأن و منزلت این خانه پدری بخت یار باشید. همچنین مهدی افضلی به عنوان مدیرعامل موسسه ارکستر ایران معرفی شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=25341
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *