×
×

آلبوم چتر از علیرضا و حمیدرضا منتشر شد

  • کد نوشته: 248382
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۲۸ام فروردین ۱۳۹۸
  • ۰
  • اولین اثر رسمی علیرضا و حمیدرضا، خوانندگان موسیقی پاپ، در قالب ۸ قطعه با نام های «چتر»، «بارون»، «عشق»، «زمستون»، «هوای بندر»، «به یادم باش»، «دلتنگی» و « دلم گرفته» به اجرا در آمده است.

    آلبوم چتر از علیرضا و حمیدرضا منتشر شد
  • آلبوم چتر از علیرضا و حمیدرضا

    آلبوم پاپِ چتر ازعلیرضا و حمیدرضا، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری  آوای شاد ایرانیان کهن روانه بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین اثر رسمی علیرضا و حمیدرضا، خوانندگان موسیقی پاپ، در قالب ۸ قطعه با نام های «چتر»، «بارون»، «عشق»، «زمستون»، «هوای بندر»، «به یادم باش»، «دلتنگی» و « دلم گرفته» به اجرا در آمده است.

    قطعات این آلبوم را حمیدرضا آهنگسازی کرده و در تنظیم آنها پویا ابوحمزه با او همکاری داشته است. همچنین حسین پور معصومی، فرشاد فرزادپور و حمیدرضا، میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده و ترانه هایی از آرش رحمتی، حمیدرضا و حدیث روانپاک توسط این دو هنرمند خوانده شده اند.

    آهنگ‌ها این آلبوم فضاهای مختلفی دارند و از تنوع خوبی برخوردارند. اگر آهنگ‌های آرام‌تر وا احساسی را بیشتر می‌پسندید آهنگ‌های چتر و دلتنگی را از دست ندهید و اگر به دنبال آهنگ‌های پرانرژی و شاد هستید؛ عشق و هوای بندر مناسب جشن و لحظات شاد شماست.

    شایان ذکر است که اولین آلبوم رسمیِ حمیدرضا و علیرضا با نام چتر، توسط شرکت آوای شاد ایرانیان کهن منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=248382
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *