×
×

هفته‌ای بدون کنسرت‌های پاپ!

  • کد نوشته: 246527
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام فروردین ۱۳۹۸
  • ۰
  • هفته‌ای بدون کنسرت‌های پاپ!

  • در هفته پایانی فروردین‌ماه پایتخت شاهد برگزاری کنسرت‌ ارکستر سمفونیک تهران و کیهان کلهر خواهد بود.

    نگاهی به چند سامانه بلیت‌فروشی کنسرت اصلی حکایت از این دارد که تهران هفته پیش‌رو را بدون برگزاری کنسرت‌های پاپ سر می‌کند و به نظر می‌رسد خوانندگان پاپ در حال استراحت پس از کنسرت‌های نوروزی هستند.

    ایسنا در این گزارش به اجراهای صحنه‌ای موسیقی اشاره می‌کند که در این هفته برگزار می‌شوند.

    ارکستر سمفونیک تهران ۲۸ و ۲۹ فروردین در تالار وحدت تهران می‌نوازد؛ منوچهر صهبایی به عنوان رهبر مهمان این ارکستر را هدایت خواهد کرد. قیمت بلیت‌های این اجرا ۴۵ تا ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

    کیهان کلهر و کوارتت مینیاتور هم ادامه کنسرت شهر خاموش را ۲۵ تا ۲۹ فروردین در تالار وحدت به روی صحنه می‌برند؛ علاقه‌مندان برای حضور در این اجرا باید ۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان پرداخت کنند.

    همزمان با سالروز تولد سامان احتشامی (آهنگساز و نوازنده پیانو) ۳۰ فروردین ماه «شب سامان احتشامی» با آثاری از ساخته‌های او و رهبری مهدی وجدانی در تالار وحدت برگزار می‌شود که برای یک شب دیگر در اردیبهشت ماه نیز تمدید شده است. بلیت‌های این اجرا ۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت دارند.

    کوارتت کلارینت‌باس «وودی بلک» از کشور اتریش نیز ۲۴ فروردین در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازد؛ بلیت‌های این کنسرت ۸۰ تا ۱۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=246527
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *