×
×

به همراه دو ناشر موسیقی

  • کد نوشته: 23342
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۵ام مهر ۱۳۹۱
  • ۰
  •  انجمن موسیقی ایران به همراه دو ناشر موسیقی در نمایشگاه موسیقی «ومکس» که از ۲۶ تا ۳۰ مهرماه در شهر تسالونیکی یونان برگزار می‌شود حضور می‌یابد و موسیقی ایران را به مخاطبان ارائه می‌کند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «ومکس» نمایشگاهی است که هر ساله ناشران موسیقی و نیز مسئولین تشکل‌های موسیقی گرد هم […]

  •  انجمن موسیقی ایران به همراه دو ناشر موسیقی در نمایشگاه موسیقی «ومکس» که از ۲۶ تا ۳۰ مهرماه در شهر تسالونیکی یونان برگزار می‌شود حضور می‌یابد و موسیقی ایران را به مخاطبان ارائه می‌کند.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «ومکس» نمایشگاهی است که هر ساله ناشران موسیقی و نیز مسئولین تشکل‌های موسیقی گرد هم می‌آیند و در خصوص آخرین تولیدات موسیقی روز دنیا، آشنایی با گروه‌های موسیقی، خرید آثار موسیقی و دعوت از گروه‌ها برای حضور در فستیوال‌های مختلف تبادل نظر می‌کنند.

    امسال انجمن موسیقی ایران به همراه انتشارات هرمس و رهگذر هفت اقلیم در غرفه‌ای که به موسیقی ایران اختصاص داده شده به این نمایشگاه می‌روند و موسیقی ایران را عرضه می کنند.

    همچنین در کنار نمایش آثار موسیقی ،برنامه‌های اجرایی دیگری در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود.

    بنابراین گزارش، انجمن موسیقی ایران از همه ناشران موسیقی دعوت می‌کند در صورت تمایل آثار منتشر شده خود در قالب سی دی و کتاب، کاتالوگ، بروشور و … را برای ارائه در این نمایشگاه در اختیار این انجمن قرار دهد تا بتواند نماینده آن ناشر در نمایشگاه «ومکس» باشد.

    نمایشگاه «ومکس» یکی از نمایشگاه‌های جهانی معتبر موسیقی است که هر ساله به صورت گردشی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود .

    هر ساله در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ شرکت فعال در زمینه موسیقی حضور دارند و از فرصت‌های ممکن برای گسترش فرهنگ موسیقی کشور خود به دیگر کشورها استفاده می‌کنند.

    همزمان با برگزاری نمایشگاه بیش از صد برنامه اجرای زنده موسیقی نیز در سالنهای مختلف شهر برگزارکننده اجرا می‌شود که شرکت در آنها برای ثبت نام کنندگان نمایشگاه رایگان است.

    در کنار این فعالیت‌ها کنفرانس‌های اختصاصی در مورد صنعت موسیقی، حقوق معنوی و دیگر موضوعات مرتبط نیز برگزار می‌شود.

    در سالهای گذشته شرکت کنندگانی از میان موسسات فرهنگی هنری کشورمان در این نمایشگاه حضور داشته‌اند که می‌توان به ماهور، سروش، هرمس ، ماهریز ، آوای باربد و نقطه تعریف اشاره کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=23342
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *