×
×

بعد از یک دهه از تشکیل گروه اوهام

  • کد نوشته: 22794
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱ام مهر ۱۳۹۱
  • ۰
  • شهرام شعر باف ـ پنجشنبه شب ـ در نخستین برنامه از کنسرت خود، اشعار حافظ را با تلفیقی از موسیقی راک و ایرانی اجرا کرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این کنسرت که در سالن اصلی برج آزادی تهران اجرا شده بود، روزبه قلی پور (جاز)، پویا شمالی (گیتار الکتریک)، نیما رمضان (گیتار الکتریک) […]

  • شهرام شعر باف ـ پنجشنبه شب ـ در نخستین برنامه از کنسرت خود، اشعار حافظ را با تلفیقی از موسیقی راک و ایرانی اجرا کرد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این کنسرت که در سالن اصلی برج آزادی تهران اجرا شده بود، روزبه قلی پور (جاز)، پویا شمالی (گیتار الکتریک)، نیما رمضان (گیتار الکتریک) و سلمان وندادی (تار)، شهرام شعرباف را در نخستین اجرای رسمی‌اش همراهی کردند.

    شعرباف در نخستین شب از این کنسرت توانست قابلیت‌های سالن اصلی برج آزادی را به کار گرفته و اجرای موفقی داشته باشد که نتیجه آن استقبال قابل توجه مخاطبان بود.

    کنسرت شهرام شعر باف ۳۱ شهریور نیز در دو سانس ۱۹:۴۵ و ۲۲ در سالن اصلی برج آزادی اجرا خواهد شد.

    «اوهام» با سبک تلفیقی از راک و موسیقی ایرانی ،در سال ۱۳۷۸ توسط شهرام شعرباف به همراه شاهرخ ایزدخواه (گیتار الکتریک) و بابک ریاحی‌پور (گیتار بیس) در تهران تشکیل شد.

    این گروه اولین آلبوم خود را با عنوان « نهال حیرت» در تابستان همان سال ضبط کرد و با یک شرکت برای انتشار آن قرداد بست، اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دادن مجوز به «اوهام» خودداری کرد و موسیقی آنان را اثری غربی و فاقد استانداردهای قانونی دانست.

    هرچند که «اوهام» مدت‌ها یک گروه زیرزمینی باقی ماند، اما از طریق انتشار آهنگ‌هایش بر روی وب‌گاه رسمی خود توانست شهرت و طرفداران قابل توجهی پیدا کند.

    در سال ۱۳۸۲ بابک ریاحی‌پور و شاهرخ ایزدخواه از گروه جدا شدند و شهرام شعرباف به تنهایی به فعالیت خود در گروه ادامه داد و بعد از ۱۲ سال توانست در سالن آزادی به صحنه برود.

    علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت‌های این برنامه به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com و یا مراکز ققنوس (تجریش) ۲۲۷۲۸۰۰۷-۲۲۷۳۸۰۰۷، کافه کهن (هفت تیر) ۲-۸۸۵۹۲۷۷۱، دیانا موزیک (شهرک غرب-میلاد نور) ۸۸۰۸۵۰۵۷، سیاه و سفید (انقلاب) ۶۶۹۵۲۴۹۷-۶۶۹۷۱۶۰۳ ، بتهوون (سنایی) ۸۸۳۱۳۸۶۸، شهر کتاب باهنر (کارنامه) ۷۰ – ۲۲۲۸۵۹۶۹ و شقایق (اکباتان) ۴۴۶۶۴۵۳۳ مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=22794
       
    برچسب ها شهرام شعر باف

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *