×
×

در پی لغو مراسم فرش قرمز آلبوم گروه «دارکوب»

  • کد نوشته: 2267
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۳ام مرداد ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • در پی لغو مراسم فرش قرمز آلبوم گروه «دارکوب»، موسسه «گلچین آوای شرق» طی نامه‌ای از خبرنگاران و هنرمندان عذر خواهی کرد. به گزارش خبرگزاری فارس ، «علی شجاعی» مدیر موسسه فرهنگی – هنری گلچین آوای شرق در این نامه آورده است: ترویج موسیقی فاخر و اصیل هدف ماست و قرار بود برای اولین بار […]

  • در پی لغو مراسم فرش قرمز آلبوم گروه «دارکوب»، موسسه «گلچین آوای شرق» طی نامه‌ای از خبرنگاران و هنرمندان عذر خواهی کرد.

    به گزارش خبرگزاری فارس ، «علی شجاعی» مدیر موسسه فرهنگی – هنری گلچین آوای شرق در این نامه آورده است:
    ترویج موسیقی فاخر و اصیل هدف ماست و قرار بود برای اولین بار در ایران در حوزه موسیقی مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «دارکوب» را در قالب مراسم فرش قرمز برگزار کنیم و در این راستا از هنرمندان دو حوزه سینما و موسیقی دعوت کردیم تا قدم بر دیدگان ما بگذراند و با یاری این مراسم را برپا کنیم تا جهانیان بدانند که ما هم می‌توانیم میراث دار فرهنگ موسیقایی و فولکلور پدرانمان باشیم و پاسبان هویت فرهنگی نسل آینده مان.
    موسسه فرهنگی- هنری گلچین آوای شرق ضمن سپاس و قدردانی از تمامی هنرمندان و خبرنگاران مدعو از عدم امکان برگزاری این برنامه که به اجبار لغو گردید، عذرخواهی کرده و امیدوار است در آینده در راستای اعتلای هنر موسیقی با عزمی استوارتر گام بردارد.
    بر اساس این خبر، مراسم رونمایی از اولین آلبوم موسیقی دارکوب قرار بود شنبه ۹ مرداد در قالب یک نشست خبری،مراسم فرش قرمز و یک جشن خودمانی با حضور هنرمندان سرشناس و فرهیخته در فرهنگسرای نیاوران برگزار شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=2267
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *