×
×

به سرپرستی رامین نادری شاهی

  • کد نوشته: 22310
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۷ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۰
  • گروه موسیقی «کانال»، به سرپرستی رامین نادری شاهی در حمایت از زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی در سالن اصلی برج آزادی به اجرای قطعات خود پرداخت. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گروه موسیقی «کانال» کنسرت خود را در حضور افرادی چون علیرضا قمیشی و اعضای گروه «فاصله» در برج آزادی اجرا کرد. رامین نادری شاهی: […]

  • گروه موسیقی «کانال»، به سرپرستی رامین نادری شاهی در حمایت از زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی در سالن اصلی برج آزادی به اجرای قطعات خود پرداخت.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گروه موسیقی «کانال» کنسرت خود را در حضور افرادی چون علیرضا قمیشی و اعضای گروه «فاصله» در برج آزادی اجرا کرد.

    رامین نادری شاهی: خواننده و نوازنده گیتار الکتریک، سعید مبینی: خواننده و نوازنده گیتار الکتریک، نوید اسکندر: نوازنده پیانو و کیبورد، پوریا قربانی: نوازنده سینتی سایزر، مسعود مبینی: نوازنده گیتار باس و سعید جامع: نوازنده درامز اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.

    در این کنسرت که با استقبال علاقه‌مندان و همچنین رسانه‌های جمعی مواجه شد، هشت قطعه موسیقی راک با نام‌هایی چون “تنهایی”، “خوشبختی”، “همیشه تاریک”، “رویا”، “تعهد” و …. به اجرا درآمد.

    گروه موسیقی «کانال» از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را با رویکرد به موسیقی راک، بلوز و … با کلام فارسی آغاز کرد و در ادامه فعالیت‌هایش سالن مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی را به جهت بهره‌مندی از امکانات ویژه و فضای متناسب با اجرای موسیقی‌های پاپ، راک، تلفیقی و … همچنین رویکرد این مجموعه به حمایت از گروه‌های موسیقی جوان، برای برگزاری کنسرت خود انتخاب کرد.

    کنسرت گروه «کانال»، شامگاه ۱۵ و ۱۶ شهریور، ساعت ۲۱ در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=22310
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *