×
×

با مدیریت و رهبری بابک میلانی

  • کد نوشته: 22218
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۰
  •  گروه آوازی چنگ برای عضوگیری فراخوان داد. گروه آوازی چنگ با مدیریت و رهبری بابک میلانی در سومین فراخوان خود و در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی گروه کر، اقدام به ثبت نام و آموزش افرادی که علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه‌ها و عضویت در گروه کر هستند، نموده است. به گزارش گروه دریافت […]

  •  گروه آوازی چنگ برای عضوگیری فراخوان داد.

    گروه آوازی چنگ با مدیریت و رهبری بابک میلانی در سومین فراخوان خود و در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی گروه کر، اقدام به ثبت نام و آموزش افرادی که علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه‌ها و عضویت در گروه کر هستند، نموده است.

    به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، این گروه که فعالیت خود را ازمهرماه ۱۳۹۰ به رهبری بابک میلانی طی یک دوره آموزشی شش ماهه، باعده‌ای از دانشجویان، فارغ التحصیلان وعلاقه مندان رشته موسیقی آغاز کرده است، برای سومین بار فراخوان خود را جهت دعوت از علاقمندان منتشر کرده است.

    به دنبال انتشار این فراخوان یک آزمون تعیین سطح نیزمختص افرادی که از توانایی و آمادگی قابل قبولی جهت عضویت قطعی در این گروه برخوردار بوده و بی نیاز از گذراندن این دوره های آموزشی هستند، در نظر گرفته شده است.

    بنا بر اعلام روابط عمومی گروه آوازی چنگ، این افراد می توانند با مراجعه به وب سایت گروه آوازی چنگ به نشانی : www.changchoir.com

    و مطالعه کلیه شرایط و موارد اشاره شده و انجام ثبت نام رایگان اولیه در بخش عضویت در گروه و یا با مراجعه به بخش تماس با رهبر گروه و درخواست شرکت در آزمون تعیین سطح، آمادگی خود را اعلام نمایند.

    اولویت شرکت در این دوره ها و عضویت در گروه آوازی چنگ با افرادی است که ثبت نام خود را زودتر انجام داده باشند.

    آخرین مهلت ثبت نام برای شروع ترم پاییز، تا پایان روز دوشنبه مورخ ۹۱/۶/۲۷ خواهد بود.

    همچنین یک جلسه توجیهی و پرسش و پاسخ برای افرادی که ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند در روز پنج شنبه مورخ ۹۱/۶/۳۱ ساعت ۵ بعد از ظهر، در سرای محله مبارک آباد به آدرس میدان هروی – به سمت تپه شمس آباد – خیابان شمشاد – بوستان صدف – سرای محله مبارک آباد ( سالن همایش – طبقه پایین )برگزار خواهد شد و پس از پاسخگویی به سوالات این افراد و توضیحات لازم جهت نحوه ادامه همکاری در این گروه، ثبت نام نهایی صورت خواهد گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=22218
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *