×
×

کنسرت گروه «دال» برای دومین‌بار تمدید شد

  • کد نوشته: 219857
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • کنسرت گروه «دال» برای یک شب دیگر تمدید شد. اعضای این گروه پس از اجرا در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی قرار است بیستم این ماه هم مجدداً در تالار وحدت به دیدار دوستدارانشان بروند. اجراهای این گروه در حالی با استقبال خوب مخاطبانشان مواجه شده که آنها پس از انتشار آلبوم «کلاغ سفید» چند […]

    کنسرت گروه «دال» برای دومین‌بار تمدید شد
  • کنسرت گروه «دال» برای یک شب دیگر تمدید شد. اعضای این گروه پس از اجرا در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی قرار است بیستم این ماه هم مجدداً در تالار وحدت به دیدار دوستدارانشان بروند.

    اجراهای این گروه در حالی با استقبال خوب مخاطبانشان مواجه شده که آنها پس از انتشار آلبوم «کلاغ سفید» چند ماه روی صحنه نرفتند. اما قرار است پس از کنسرت‌های زمستانی خود در تهران به شهرهای دیگر ایران سفر کنند و تور «کلاغ سفید» را در نقاط مختلف کشور روی صحنه ببرند. در شب اول این کنسرت علاوه بر حضور نوازندگان زهی، «داریوش آذر» به عنوان خواننده مهمان در قطعه «آوازم را می‌رقصیدی» این گروه را همراهی کرد.

    علاقه‌مندان برای تهیه بلیت کنسرت بیستم دی‌ماه گروه دال می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند. این اجرا به همت شرکت «ققنوس» به مدیریت محمدحسین توتونچیان برگزار می‌شود.

    اعضای گروه دال  روز شنبه پانزدهم دی‌ماه و در جریان پنجمین جشن سالانه «موسیقی ما» که در برج میلاد تهران برگزار شد با آلبوم «کلاغ سفید» تندیس طلایی بهترین آلبوم تلفیقی در شاخه مردمی را تصاحب کردند.

    در ادامه می‌توانید تیزر کنسرت بیستم دی ماه گروه دال در تالار وحدت تهران را ببینید دانلود کنید.

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=219857
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *