×
×

عضو هیئت داوران جشنواره موسیقی نابینایان و کم‌بینایان اعلام کرد:

  • کد نوشته: 21981
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۶ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۰
  • عضو هیئت داوران جشنواره موسیقی نابینایان و کم‌بینایان گفت: از بین ۱۱۰ اثر رسیده به جشنواره تا‌کنون ۲۸ نفر در قالب تک‌نواز و تک‌خوان و همچنین ۶ گروه موسیقی برای اجرا در این دوره از جشنواره انتخاب شده‌اند.  «محمدرضا لکا» عضو هیئت داوران جشنواره موسیقی نابینایان و کم‌بینایان «صدای سپیده» در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی […]

  • عضو هیئت داوران جشنواره موسیقی نابینایان و کم‌بینایان گفت: از بین ۱۱۰ اثر رسیده به جشنواره تا‌کنون ۲۸ نفر در قالب تک‌نواز و تک‌خوان و همچنین ۶ گروه موسیقی برای اجرا در این دوره از جشنواره انتخاب شده‌اند.

     «محمدرضا لکا» عضو هیئت داوران جشنواره موسیقی نابینایان و کم‌بینایان «صدای سپیده» در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس در خصوص ‌چگونگی برگزاری این جشنواره که ‌اکنون در شهر بانه در حال برگزاری است، اظهار داشت: دومین جشنواره موسیقی نابینایان و کم‌بینایان سراسر کشور «صدای سپیده» به همت انجمن موسیقی و انجمن نابینایان شهرستان بانه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و بانه، شهرداری و شورای اسلامی این شهر تا فردا (۶ شهریورماه) در بانه برگزار می‌شود.

    وی افزود: از بین ۱۱۰ اثر رسیده به جشنواره تا کنون ۲۸ نفر در قالب تک‌نواز و تک‌خوان و همچنین ۶ گروه موسیقی برای اجرا در این دوره از جشنواره انتخاب شده‌اند.

    این کارشناس موسیقی گفت: به دلیل تغییر چندین‌ باره تاریخ برگزاری این دوره از جشنواره افراد زیادی نتوانستند در این جشنواره شرکت کنند و برنامه‌‌ریزی درستی برای حضورشان در جشنواره داشته باشند.

    لکا تصریح کرد: برگزاری «کارگاه آموزشی اصول اجرا» موسیقی از مهم‌ترین‌ برنامه‌های این دوره از جشنواره است که شرکت برای عموم‌ علاقمندان آزاد است.

    عضو هیئت داوران جشنواره موسیقی نابینایان و کم‌بینایان یادآور شد: افراد برتر با اهدای تندیس این دوره از جشنواره و هدایای نقدی در مراسم اختتامیه فردا مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=21981
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *