×
×

جشنواره موسیقی فجر در انتهای راه آماده‌سازی

  • کد نوشته: 216464
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۴ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر گفت که تقریبا کار هیات انتخاب گروه‌ها و آثار، تمام شده و جدول جشنواره احتمالا چند هفته دیگر منتشر می‌شود. شهرام صارمی ـ مدیر اجرایی سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر ـ به ایسنا گفت: پس از تمام شدن کار هیات انتخاب گروه‌ها و آثار جشنواره و انجام یکسری امور نظارتی، پیش‌بینی می‌کنم […]

    جشنواره موسیقی فجر در انتهای راه آماده‌سازی
  • مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر گفت که تقریبا کار هیات انتخاب گروه‌ها و آثار، تمام شده و جدول جشنواره احتمالا چند هفته دیگر منتشر می‌شود.

    شهرام صارمی ـ مدیر اجرایی سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر ـ به ایسنا گفت: پس از تمام شدن کار هیات انتخاب گروه‌ها و آثار جشنواره و انجام یکسری امور نظارتی، پیش‌بینی می‌کنم تا سه هفته دیگر جدول اجراهای جشنواره منتشر شود.

    او همچنین توضیح داد که نزدیک به یک چهارم اجراهای جشنواره را گروه‌هایی تشکیل می‌دهند که در فراخوان این رویداد شرکت کرده‌اند؛ صارمی با این حال تاکید کرد که این نسبت حدودی است و امکان دارد تا مرحله پایانی انتشار جدول تغییراتی داشته باشد.

    مدیر اجرایی سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر چندی پیش هم درباره اجرای گروه‌های موسیقی خارجی در جشنواره به ایسنا گفته بود: رایزنی برای دعوت از یک کوارتت کلاسیک از کشور لهستان، یک آنسامبل کلاسیک از کشور دانمارک و یک تریو کلاسیک از کشور اسلووانی به سی و چهارمین دوره جشنواره موسیقی فجر آغاز شده است.

    همچنین به گفته صارمی برگزارکنندگان جشنواره برای حضور سه گروه از برگزیدگان جشنواره موسیقی ترانه‌های شرقی در سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر رایزنی‌هایی انجام داده است.

    فراخوان سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر اوایل شهریور ماه امسال منتشر شد؛ این رویداد با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ بهمن به دبیری شاهین فرهت برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=216464
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *