×
×

هنرآنلاین:

  • کد نوشته: 21460
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۲ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • مهراج محمدی در گفتگو با هنرآنلاین گفت: بعد از ۶ سال سکوت تصمیم گرفتم آلبوم جدیدی را با همان معیارهای اخلاقی همیشگی راهی بازار موسیقی کنم. این آلبوم شامل قطعات از پیش ساخته شده من است که تنظیم مجدد آنها را به تازگی انجام داده‌ام. تنظیم مجدد این قطعات به این دلیل انجام شده که […]

  • مهراج محمدی در گفتگو با هنرآنلاین گفت: بعد از ۶ سال سکوت تصمیم گرفتم آلبوم جدیدی را با همان معیارهای اخلاقی همیشگی راهی بازار موسیقی کنم. این آلبوم شامل قطعات از پیش ساخته شده من است که تنظیم مجدد آنها را به تازگی انجام داده‌ام. تنظیم مجدد این قطعات به این دلیل انجام شده که می‌خواستم قطعاتم متناسب با شرایط و موسیقی روز پیش برود. چون موسیقی ۶ سال پیش با موسیقی امروزه تفاوت‌های بسیاری دارد.

    وی درباره ترانه‌های این آلبوم گفت: ترانه‌ها را ایلیا منفرد، اقدس گودرزی و دکتر غفاری سروده‌اند و از ۱۰ قطعه موجود، ۸ قطعه را ایلی منفرد ساخته و ۲ قطعه توسط خود من ساخته شده است.

    مهراج محمدی درباره تنظیم‌های این قطعات گفت: تغییرات بسیاری در این آلبوم لحاظ شده که آن را از سایر آلبوم‌هایم متمایز می‌کند، حتی در زمینه ترانه‌های نیز این تغییرات مشهود است. تنظیم قطعات فوق را تماما ایلیا منفرد انجام داده است.

    وی همچنین گفت: یک قطعه با عنوان حجاب به سفارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانده‌ام که طی آلبومی مشترک از من و چند خواننده دیگر منتشر شود. این قطعه را ایلیا منفرد برای من ساخته و تنظیم کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=21460
       
    برچسب ها مهراج محمدی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *