×
×

شایعه دستگیری بمانی!

  • کد نوشته: 2131
  • شادروان موسوي
  • سه شنبه, ۲۹ام تیر ۱۳۸۹
  • ۰
  • روزبه بمانی(شاعر و ترانه‌سرا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن رد تمامی شایعات مبنی بر دستگیری‌اش، آن را سناریویی ازسوی برخی افراد عنوان کرده و تاکید کرد: عده‌ای با دامن زدن به شایعات باطل؛ قصد دارند به مقاصد نامعلوم خود برسند. بمانی افزود: مدتی است از گوشه و کنار خبرهای کذبی به گوش می‌رسد که […]

  • روزبه بمانی(شاعر و ترانه‌سرا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن رد تمامی شایعات مبنی بر دستگیری‌اش، آن را سناریویی ازسوی برخی افراد عنوان کرده و تاکید کرد: عده‌ای با دامن زدن به شایعات باطل؛ قصد دارند به مقاصد نامعلوم خود برسند.
    بمانی افزود: مدتی است از گوشه و کنار خبرهای کذبی به گوش می‌رسد که غرض و هدف اصلی منابع این اخبار برای من روشن نیست. به‌عنوان مثال شخصی روی یک سایت؛ مطلبی درج کرده و طی آن با صراحت لهجه آورده است که خبر دستگیری من را از خواهرم شنیده. این درحالی است که من اصلا خواهر ندارم.
    این ترانه‌سرا ادامه داد: در سایت دیگری گفته‌اند؛ من درحالیکه قصد خروج از ایران را داشته‌ام، دقیقا وقتی مشغول خداحافظی از دوستان و آشنایان خود بوده‌ام، توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده‌ام.
    وی درباره افرادی که چنین شایعاتی را می‌سازند، اظهار داشت: ظاهرا این افراد ضمن ابراز تاسف و نگرانی؛ این اکاذیب را دامن می‌زنند اما فکر می‌کنم انگیزه اصلی آنان این است که چرا من را دستگیر نمی‌کنند نه اینکه چرا من را دستگیر کرده‌اند؟
    بمانی درباره هویت این اشخاص گفت: منبع شایعه، همانطور که از این واژه برمی‌آید، ‌مشخص نیست اما حدس می‌زنم غالب این جریان‌های ساختگی ازسوی همکاران ترانه‌سرای من یا فعالان در حوزه موزیک صادر می‌شود.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه مدتی است تب چنین شایعاتی در کشور بالا گرفته است و در این میان افرادی وجود دارند که درصدد استفاده یا سوء‌استفاده از این موج کاذب هستند. به هر حال بنده تمام داستان‌هایی که درباره من نقل می‌شود را موکدا و از ریشه انکار کرده و اعلام می‌کنم؛ من خطایی نکرده‌ام که بازداشت شوم.

    https://musiceiranian.ir/?p=2131
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *