×
×

آلبوم موسیقی خجسته از گروه سپهر منتشر شد

  • کد نوشته: 212319
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۸ام آذر ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم موسیقی خجسته از گروه سپهر به آهنگسازی فرید خرمند، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور منتشر شد.

    آلبوم موسیقی خجسته از گروه سپهر منتشر شد
  • آلبوم موسیقی خجسته

    آلبوم موسیقی خجسته

    آلبوم موسیقی خجسته از گروه سپهر به آهنگسازی فرید خرمند، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم سپهر تازه ترین اثر از فرید خردمند است که در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی و در قالب ۷ قطعه به عناوین «نو آذر»، «تکنوازی تار»، «آساره»، «تکنوازی سنتور»، «خجسته»، «تکنوازی نی» و «بهاره» به اجرا در آمده است.

    این آلبوم را می‌توان به شکلی ادامه دهنده مسیر گروه در حفظ و اشاعه موسیقی دانست. رویکرد کلاسیک- سنتی مجموعه و تلاش آن در پیگیری موسیقی با مانیفستی که سنت یکی از مهمترین ارکانش به شمار می‌رود، از ویژگی‌های گروه سپهر به شمار می‌رود. احمد رضا خواه، فرید خردمند، بهاره فیاضی و آساره شکارچی، از جمله نام‌هایی هستند که این مجموعه را سالهاست همراهی می کنند.

    بخشی از قطعات تا حدودی از حیطه جغرافیایی ایران خارج می‌شود و اشتراکاتمان با موسیقی ترک و عرب را به نمایش می‌گذارد. المیرا مردانه، نجمه صغیری، پریسا کاشف، احسان عابدی، احمد رضاخواه و فرید خردمند در آلبوم خجسته به هنرنمایی پرداخته اند و ماحصل این کار به خانم ها شکارچی و فیاضی تقدیم شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم خجسته از گروه سپهر ساخته فرید خردمند، توسط شرکت ماهور منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=212319
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *