×
×

مانی رهنما «شب آوازی با پیانو» را برگزار می‌کند

  • کد نوشته: 211780
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام آذر ۱۳۹۷
  • ۰
  • مانی رهنما همراه با یک نوازنده شناخته شده پیانو روزهای ششم و هفتم دی‌ماه سال جاری کنسرت «شب آوازی با پیانو» را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌کنند.

    مانی رهنما «شب آوازی با پیانو» را برگزار می‌کند
  • مانی رهنما

    مانی رهنما

    مانی رهنما همراه با یک نوازنده شناخته شده پیانو روزهای ششم و هفتم دی‌ماه سال جاری کنسرت «شب آوازی با پیانو» را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌کنند.

    مانی رهنما از خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ کلاسیک روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم دی‌ماه سال جاری کنسرتی را با عنوان «شب آوازی با پیانو» در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار خواهد کرد.

    در این اجرای زنده رضا تاجبخش از نوازندگان شناخته شده پیانو که طی سال‌های گذشته فعالیت‌های زیادی را با خوانندگان پاپ کشورمان به‌عنوان نوازنده پیانو و رهبر ارکستر انجام داده، مانی رهنما را همراهی می‌کند. این در حالی است که صبا راد اجرا و کارگردانی برنامه را به عهده دارد.

    مانی رهنما از جمله خوانندگان گزیده کار موسیقی پاپ کلاسیک کشورمان است که تازه‌ترین کنسرت خود را اسفند ماه سال گذشته در سالن «همایش ایرانیان» برگزار کرده بود.

    در این کنسرت که با اجرای ارکستری متشکل از سازهای زهی و کلاسیک و سازهای مرتبط با موسیقی الکترونیک به رهبری محمدرضا عقیلی همراه بود، تعدادی از آثار برگزیده رهنما به همراه چند قطعه جدید به مخاطبان عرضه شد.

    این خواننده پاپ کلاسیک که چندی پیش نیز نماهنگی را به مناسبت میلاد حضرت رسول(ص) منتشر کرده بود، تاکنون آلبوم‌های «مرسدس»، «فصل پرواز»، «تموم شد ترانه»، «من و تو» و «کجا به خنده می‌رسیم» را در بازار موسیقی منتشر کرده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=211780
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *