×
×

بیانیه دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ

  • کد نوشته: 21162
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • در بیانیه دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: بر همه هنرمندان و مردم مسلمان ایران است تا از تمامی ظرفیت‌های موجود نسبت به اعلام حمایت از مردم مسلمان میانمار و محکومیت آن واکنش نشان دهند. به گزارش خبرگزاری فارس، دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همراه و […]

  • در بیانیه دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: بر همه هنرمندان و مردم مسلمان ایران است تا از تمامی ظرفیت‌های موجود نسبت به اعلام حمایت از مردم مسلمان میانمار و محکومیت آن واکنش نشان دهند.

    خبرگزاری فارس: هنرمندان از ظرفیت‌‌های موجود برای حمایت از مسمانان میانمار استفاده کنند

    به گزارش خبرگزاری فارس، دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همراه و همگام با تمامی اقشار جامعه، اصحاب فرهنگ هنر و هنرمندان حوزه موسیقی ضمن محکوم کردن فاجعه کشتار و قتل عام بی رحمانه مسلمانان میانمار و این اقدام ضد بشری و حرکت‌نژاد پرستی از هنرمندان به ویژه، هنرمندان مسلمان، خواست عکس‌العمل جدی نسبت به فجایع و جنایات پیش‌ آمده داشته باشند.

    در بخشی از این بیانیه آمده است: از مجامع بین‌المللی و هنرمندان و نهادهای حقوق بشر مخصوصا هنرمندان فریخته انتظارمی‌رود تا با اعلام مواضع و با استفاده از هنرخود جهت تأمین حقوق مسلمانان میانمار به رسالت دینی، انسانی و هنری خود عمل کرده و تلاش بین‌المللی خویش را برای پایان این بحران به کار گیرند.

    بی‌تردید این حرکات فجیع و ددمنشانه، جز در جهت استمرار سیاست اسلام‌ستیزی و محو جوامع اسلامی نیست. از اینگونه موارد در صورت‌های دیگر از قبیل اهانت به قرآن کریم،‌ اهانت به شخص پیامبر اسلام(ص)، کشتار مسلمانان کشورهای اسلامی نظیر فلسطین، بحرین و ایجاد محدودیت شدید اجتماعی برای مسلمانان وجود داشته است.

    بر همه هنرمندان به ویژه هنرمندان عرصه موسیقی و مردم مسلمان ایران است تا از تمامی ظرفیت‌های موجود، نسبت به اعلام حمایت از مردم مسلمان میانمار و محکومیت اقدامات بودائیان آن کشور واکنش نشان داده  و خواستار پایان دادن به این اقدامات غیرانسانی و نژاد پرستانه شوند.

    https://musiceiranian.ir/?p=21162
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *