×
×

به خوانندگی احسان حاجی علی عسگر

  • کد نوشته: 20641
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «داد دل» به خوانندگی احسان حاجی علی عسگر و آهنگسازی رضا موسوی زاده (سرپرست گروه موسیقی فاخته) مراحل پایانی ساخت خود را سپری می کند.

  • موسیقی ایرانیان: آلبوم موسیقی «داد دل» به خوانندگی احسان حاجی علی عسگر و آهنگسازی رضا موسوی زاده (سرپرست گروه موسیقی فاخته) مراحل پایانی ساخت خود را سپری می کند.

    احسان حاجی علی‌عسگر، خواننده این آلبوم با اعلام این خبر گفت: آلبوم موسیقی سنتی «داد دل» درمرحله پایانی ضبط خود به سر می برد و در پاییزامسال راهی بازار موسیقی می شود.

    به گفته این هنرمند، «داد دل» تا شش ماه دیگر تمامی مراحل تولید خود را طی کرده و به دست علاقه مندان موسیقی سنتی می رسد.

    وی  در ادامه صحبت های خود درباره محتوای آلبوم “داد دل” خاطرنشان کرد :این آلبوم شامل شش قطعه تصنیفی عبارتند از «داد دل» ، «رازدل دیوانه»، «مرغ دل»، «بیقرار»، «نغمه نوروزی» و«ناله عشاق» است  که یکی از این قطعات به صورت  آواز اجرا شده است.

    این خواننده جوان با اشاره به اینکه  قطعات آوازی این اثر موسیقایی با همراهی تار و نی و کمانچه خوانده شده است،اظهار داشت:تمامی  تصنیف های یاد شده در دستگاه های اصفهان، دشتی و شور اجرا شده اند .

    وی در پایان درباره نوازنده های این آلبوم گفت:در “داد دل” رضا موسوی زاده(تار-سه تار-بم تار)علی گرامی فر(تنبک، اودو، دایره)، امیر امیری مقدم( سنتور)، مهدی تیموری فرشباف( نی)، امیرحسین نعمت الهی( کمانچه)، کیوان علی محمدی هانه گلان( دف) با من همکاری کرده اند.همچنین سارا سلطانی نیز به عنوان خواننده کر در این آلبوم به اجرا پرداخته است .

    https://musiceiranian.ir/?p=20641
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *