×
×

پیمان ناصح‌پور اعلام کرد

  • کد نوشته: 2018
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام تیر ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • هیات مدیره خانه موسیقی در جلسه این هفته خود موافقت خود را برای برگزاری بزرگداشت ناصر فرهنگ‌فر اعلام کرد. «پیمان ناصح‌پور» نوازنده تنبک و شاگرد این هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس در خصوص برگزاری چنین مراسمی گفت: موافقت مشروط خانه موسیقی در مورد بزرگداشت استاد فرهنگ فر، گام مثبتی است برای برگزاری بزرگداشت […]

  • http://media.farsnews.com/Media/8904/Images/jpg/A0878/A0878111.jpgهیات مدیره خانه موسیقی در جلسه این هفته خود موافقت خود را برای برگزاری بزرگداشت ناصر فرهنگ‌فر اعلام کرد.
    «پیمان ناصح‌پور» نوازنده تنبک و شاگرد این هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس در خصوص برگزاری چنین مراسمی گفت: موافقت مشروط خانه موسیقی در مورد بزرگداشت استاد فرهنگ فر، گام مثبتی است برای برگزاری بزرگداشت یکی از تنبک نوازان ایران که از بزرگان موسیقی کوبه‌ای ایران بود.
    وی ادامه داد: به درستی او یکی از مهمترین اساتید تنبک است که «سبک فرهنگ‌فر» را برای موسیقی ایران به ویژه تنبک نوازانش به ارث گذاشت. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بزرگداشتی برگزار شود که در خور زحمت هایی باشد که استاد فرهنگ فر برای اعتلای تنبک کشیده است.
    این نوازنده تنبک افزود: من به عنوان یکی از شاگردان استاد فرهنگ‌فر حمایت معنوی خود را از این حرکت خوب فرهنگی اعلام می‌کنم.
    به گزارش فارس، در جلسه هیات مدیره خانه موسیقی پیشنهاد اولیه تشکیل کانون ناشران و تهیه‌کنندگان خانه موسیقی نیز مطرح شد.
    همچنین اعضای هیات مدیره واکنش و اقدامات مقتضی خانه موسیقی را با شرکت‌ها و موسسات غیرقانونی که مبادرت به انتشار غیرقانونی و فروش آثار هنرمندان می‌کنند مورد تاکید قرار داد.

    https://musiceiranian.ir/?p=2018
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *