×
×

به دلیل مشکلات موجود در عرصه موسیقی

  • کد نوشته: 2009
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۳ام تیر ۱۳۸۹
  • ۰
  • از این پس تصمیم دارم مجموع کنسرتهای خود را به صورت تکنوازی اجرا کنم و به همین دلیل گروه نوازی را از سیستم کار خود حذف کرده ام. جلال ذوالفنون نوانده سه تار با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : معتقدم به دلیل مشکلات موجود در عرصه موسیقی تشکیل گروههای موسیقی […]

  • از این پس تصمیم دارم مجموع کنسرتهای خود را به صورت تکنوازی اجرا کنم و به همین دلیل گروه نوازی را از سیستم کار خود حذف کرده ام.

    جلال ذوالفنون نوانده سه تار با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : معتقدم به دلیل مشکلات موجود در عرصه موسیقی تشکیل گروههای موسیقی هم پرهزینه است و هم تجربه نشان داده است که دوام چندانی ندارد.

    وی در ادامه درباره کنسرت شیراز گفت: قرار بر این بود که تکنوازی سه تار به صورت بداهه نوازی براساس موسیقی ایرانی را اوایل تیرماه در شیراز برگزار کنم اما به دلیل هماهنگ نشدن محل اجرا انصراف دادم و اجرا را به روزهای پایانی تیرماه موکول کردم.
    این نوازنده سه تارافزود : در تازه ترین کنسرت خود که به صورت بداهه نوازی اجرا خواهد شد قطعاتی را با توجه به حال مخاطب برنامه به همراه یکی از گروههای سه تار و دف نوازان شیرازی به سرپرستی بابک پیر مرادی به روی صحنه خواهم برد.

    جلال ذوالفنون  پایان صحبتهای خود به دیگر اجراهای خود اشاره کرد و گفت : پیش از کنسرت شیراز اجرهایی را در سیرجان و سرچشمه برگزار کردم و قصد دارم پس از اجرای شیراز در دوماه آینده در دزفول کنسرت برگزار کنم.

    تکنوازی سه تار جلال ذوالفنون در تاریخ ۳۱ تیرماه و اول مردادماه در مجموعه فرهنگی هنری حافظ در شیراز برگزار می شود.

    دیگر با گروه به روی صحنه نمی روم
    https://musiceiranian.ir/?p=2009
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *