×
×

در جشنواره فیلم ویدیویی تهران عنوان شد

  • کد نوشته: 20010
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • جشنواره فیلم ویدیویی تهران در حالی روز گذشته ـ ۲۸ خرداد ماه ـ آغاز شد که بازهم حضور گشت ارشاد در اطراف مکان برگزاری مراسم بسیار پررنگ بود.  حضور گشت ارشاد در بیرون تالار ایوان شمس هنگام برگزاری این مراسم موجب شد که تعداد قابل توجهی از مهمانان و علاقه‌مندان امکان حضور در محل برگزاری […]

  • جشنواره فیلم ویدیویی تهران در حالی روز گذشته ـ ۲۸ خرداد ماه ـ آغاز شد که بازهم حضور گشت ارشاد در اطراف مکان برگزاری مراسم بسیار پررنگ بود.

     حضور گشت ارشاد در بیرون تالار ایوان شمس هنگام برگزاری این مراسم موجب شد که تعداد قابل توجهی از مهمانان و علاقه‌مندان امکان حضور در محل برگزاری مراسم را نیابند.

     به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احسان خواجه امیری ـ خواننده سرشناس تیتراژهای سریال‌های تلویزیونی ـ هنرمندی بود که در این مراسم به روی صحنه رفت و تعدادی از کارهایش را برای حاضران اجرا کرد.

    او در جریان این اجرا گفت: این روزها کنسرت گذاشتن سخت نیست، سخت ترین کار کنسرت آمدن است.

     همچنین محمد سلوکی مجری شناخته شده تلویزیون که اجرای برنامه را برعهده داشت هم به این موضوع اشاره کرد و گفت: از دوستان نیروی انتظامی می‌خواهم تا در این بخش از گرمای بیرون از سالن به داخل بیایند و شاهد اجرای کنسرت باشند.

     به گزارش ایسنا، هفته‌ی گذشته بهمن کارگر در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس که با حضور وزیر ارشاد و جمعی از هنرمندان برگزار شد، در سخنان صریحی هشدار داده بود از این پس، هر جشنواره و جشنی که در کشور مغایر با ارزش‌ها باشد همانند نمایشگاه مواد غذایی بسته می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=20010
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *