×
×

گله مندی افتخاری از مشکلات بیمه هنرمندان

  • کد نوشته: 1994
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام تیر ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • به‌جای حاشیه‌سازی و تخریب پیشکسوتان هنر موسیقی این دیار زرخیر که هرکدام بالاترین زحمات را در تمام طول عمر خود کشیده‌اند، باید آنها را تقویت کرد چراکه آنها بار سنگین خود را به دوش کشیده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است که آنها را یاری کنند؛ چون هنر؛ روح سرزمین است و هنرمند؛ آفریدگار آن! علیرضا […]

  • به‌جای حاشیه‌سازی و تخریب پیشکسوتان هنر موسیقی این دیار زرخیر که هرکدام بالاترین زحمات را در تمام طول عمر خود کشیده‌اند، باید آنها را تقویت کرد چراکه آنها بار سنگین خود را به دوش کشیده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است که آنها را یاری کنند؛ چون هنر؛ روح سرزمین است و هنرمند؛ آفریدگار آن!
    علیرضا افتخاری در تماس با خبرگزاری ایلنا، با بیان مطلب فوق، خواستار رفع مشکلات موسیقی کشور و حل مشکل بیمه هنرمندان این عرصه شد.
    افتخاری گفت:‌ ما باید بتوانیم با طرح مشکلات موسیقی با مسئولان نظام، خواستار رفع مشکلات هنرمندان باشیم چراکه آنها هنوز ابتدایی‌ترین خواسته خود را مطرح نکرده‌اند.
    افتخاری، بیمه هنرمندان را ابتدایی‌ترین خواسته این گروه دانسته و ابراز داشت: متاسفانه هنرمندان ما هنوز از خدمات درمانی تامین اجتماعی بهره‌مند نیستند و به قول استاد تاج اصفهانی «جیب هنرمند پر از کف است و به به!»
    این خواننده کشورمان،‌ بخش دیگری از سخنان خود را اینگونه مطرح کرد: باید حقوق اجتماعی هنرمندان احراز و مسائل مالی آنها تامین شود تا از مسیر اصلی به انحراف کشانده نشوند و همچنین بستری مناسب برای فعالیت هنرمندان این عرصه تعریف شود.
    وی ابراز امیواری کرد که هنرمندان‏، جوانان و نوجوانان عرصه هنر بتوانند با پشتوانه عالی و خدمات رفاه تامین اجتماعی، سیر تکامل خود را به درجات عالی ارتقاء‌ دهند لذا ما باید جایگاهی برای ارتقا و انتقال هنر در مملکت ایجاد، و آن را برای نسل‌های آینده تعریف کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=1994
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *