×
×

روز جمعه ۱۸ آبان ماه سال جاری

  • کد نوشته: 198851
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۷ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • کاوه آفاق بعد از انتشار دومین آلبومش با نام «شال»، تازه‌ترین کنسرتش را با اجرای قطعات شنیده نشده از سومین آلبومش، این‌بار در سالن میلاد نمایشگاه تهران روی صحنه می‌برد.

    روز جمعه ۱۸ آبان ماه سال جاری
  • کاوه آفاق با اجرای قطعات جدید روی در تهران صحنه می‌رود

    کاوه آفاق با اجرای قطعات جدید روی در تهران صحنه می‌رود

    کاوه آفاق بعد از انتشار دومین آلبومش با نام «شال»، تازه‌ترین کنسرتش را با اجرای قطعات شنیده نشده از سومین آلبومش، این‌بار در سالن میلاد نمایشگاه تهران روی صحنه می‌برد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آفاق قرار است روز جمعه ۱۸ آبان ماه، طی دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه، دومین کنسرتش را بعد از انتشار آلبوم «شال» برگزار کند و به این ترتیب علاوه بر اجرای قطعات این آلبوم، گزیده قطعات آلبوم‌های «با قرص‌ها می‌رقصد»، «استرس» و همچنین قطعاتی از آلبوم بعدی یا سومین آلبوم خود را هم اجرا کند.

    ساسان کرمانی، مجید محسنی، آرمان مهربان (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، پیام زمانی (درامز)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، مهرداد حامدی (گیتارباس)، آرمان تبریزیان و شهاب آفاقی (گیتارالکتریک)، آفاق را در این کنسرت همراهی می‌کنند.

    بلیت‌فروشی این کنسرت از ساعت ۱۲ امروز پنجشنبه (۲۶ مهر) در سایت «ایران کنسرت» آغاز شده و رنج قیمت بلیت‌ها بین ۴۰ تا ۱۹۰ هزار تومان مشخص شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=198851
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *