×
×

شب گذشته در نخستین شب کنسرت تیرماه

  • کد نوشته: 1980
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۱ام تیر ۱۳۸۹
  • ۰
  • نخستین شب کنسرت تیرماه گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو با اجرای موسیقی تیتراژ کارتون «فوتبالیست‌ها» به پایان رسید. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، این کنسرت که همراه با استقبال فراوان مخاطبان در تالار وحدت همراه بود، با قطعه لیبر تانگو اثر پیازولا آغاز شد. سپس گروه آوازی تهران رقص مجار اثر برامس […]

  • نخستین شب کنسرت تیرماه گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو با اجرای موسیقی تیتراژ کارتون «فوتبالیست‌ها» به پایان رسید.
    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، این کنسرت که همراه با استقبال فراوان مخاطبان در تالار وحدت همراه بود، با قطعه لیبر تانگو اثر پیازولا آغاز شد. سپس گروه آوازی تهران رقص مجار اثر برامس را اجرا کرد. این قطعه به خاطر مدگردی زیاد و تغییر ریتم، بسیار مشکل و نیاز به تمرکز زیاد داشت که گروه آوازی تهران به خوبی از پس اجرای آن برآمد.

    قطعه «وکالیز» با حضور پدرام فریوسفی و تک‌نوازی ویلن‌اش اجرا شد.  لادن برن اثر ممدف، ای یار اثر احمد پژمان، شیدایی اثر شهریار فریوسفی، رقص دایره اثر حشمت سنجری، امان مادر اثر حاجی‌بیف و کارناوال اثر علی اکبر قربانی قطعات دیگری بودند که با حضور مهرداد ناصحی نوازنده کمانچه و حمید قنبری نوازنده سازهای کوبه‌ای (تنبک و دایره) در بخش اول این کنسرت اجرا شدند.

    فهرست شیندلر آغازگر بخش دوم این کنسرت بود. قطعه‌ای احساسی و سانتیمانتال با همراهی ویلن پدرام فریوسفی. قطعه دوم از اسکالف با عنوان من برای تو می‌مانم بود که با قوت زیاد اجرا شد. بخشی از موسیقی فیلم سینما پارادیزو از ساخته‌های جاودانه انیو موریکونه، انقلاب اثر مک‌کارتنی، استاکاتو اثر دینیکو، راپسودی اثر مرکوری، والس شماره ۲ اثر شوستاکوویچ و اورتور ۱۸۱۲ اثر چایکوفسکی در ادامه این برنامه اجرا شد.

    پس از تشویق‌های بی‌امان مخاطبان، قطعه آذری توی (عروسی)، زنبور عسل و فوتبالیست‌ها به اجرا درآمد که قطعه آخر با حرکات فوتبالی نظیر تابلوی وقت اضافه، خطا کردن، شوت کردن توپ و کارت زرد و قرمز همراه بود و شب به‌یادمانی را در ذهن مخاطبان حک کرد.

    گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو امشب نیز ساعت ۲۱ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1980
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *