×
×

با همراهی کوارتت سولیست های ارکستر سمفونیک آکادمیک دولتی روسیه
گروه قمر به آهنگ‌سازی «نوید دهقان» در روسیه روی صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 197328
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • گروه قمر به سرپرستی «نوید دهقان» و خوانندگی «حسین نورشرق» از یکشنبه ٢٩ مهر ماه در شهرهای سنت پترزبورگ، مسکو و ساراتف به روی صحنه می رود.

    گروه قمر به آهنگ‌سازی «نوید دهقان» در روسیه روی صحنه می‌رود
  • گروه قمر به سرپرستی «نوید دهقان» و خوانندگی «حسین نورشرق» از  یکشنبه ٢٩ مهر ماه در شهرهای سنت پترزبورگ، مسکو و ساراتف به روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین کنسرت این گروه به نام «راز» یکشنبه ٢٩ مهرماه برابر با ٢١ اکتبر و از ساعت ١٩ در میوزیک هال شهر سنت پترزبورگ اجرا خواهد شد. در این برنامه قطعات آتشی در دوردست، راز ، شبگیر، مست جنون، در تماشاگه پاییز و هنوز از ساخته های نوید دهقان بر اشعار شعرایی چون مولانا، حافظ، سایه و علیرضا خیابانی اجرا خواهد شد.

    در این اجرا بهزاد رواقی: تار، علیرضا گرانفر: سنتور، شاهین صفایی: بمتار، حسین محمدحسینی: نی، سارا هستی: کمانچه و سپیده شایان: تنبک اعضای گروه قمر در کنسرت «راز» خواهند بود که نوید دهقان و حسین نورشرق را همراهی خواهند کرد.
    پس از آن، در تاریخ اول آبان برابر با ٢٣ اکتبر گروه قمر با همراهی کوارتت سولیست های ارکستر سمفونیک آکادمیک دولتی روسیه به نام ا.ف. سوتلانووا در سالن مالی زال کنسرواتوار چایکفسکی، کنسرت «شوق رهایی» را به روی صحنه خواهد برد. در این برنامه الکسی گولینیتسکی: ویلن و سرپرست کوارتت، نارینه نانیان: ویلن، یوگنی شربینو: آلتو و لودمیلا گوبنیکا: ویلنسل گروه قمر را همراهی خواهند کرد.

    در کنسرت «شوق رهایی» قطعاتی چون در رهگذار باد،  با یار من، شوق، پرواز خون، بیار باده، تنهایی، رهایی و مست جنون با آهنگسازی نوید دهقان و آواز حسین نورشرق اجرا خواهد شد.

    در آخرین کنسرت این گروه، شهر ساراتف در سوم آبان برابر با ٢۵ اکتبر میزبان گروه قمر خواهد بود تا کنسرت راز در سالن اصلی کنسرواتوار این شهر به اجرا درآید.

     

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=197328
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *