×
×

با آهنگسازی «سالار زمانیان»

  • کد نوشته: 197091
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • نخستین آلبوم رسمی «سالار زمانیان» به نام «overture» اوایل زمستان روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    با آهنگسازی «سالار زمانیان»
  • نخستین آلبوم رسمی «سالار زمانیان» به نام «overture» اوایل زمستان روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    به گزارش«موسیقی ما»، پس از کنسرت ۱۷ مرداد سالار زمانیان و «شهریار ایمانف» در تالار وحدت این نوازنده و آهنگساز در صدد انتشار آلبوم و آثار رسمی خود است و نخستین مجموعه از آثار این هنرمند با آهنگسازی برای تار و کوارتت زهی و پیانو در آخرین مراحل تولید خود است.

    سالار زمانیان درباره انتشار آلبوم خود در گفتگو با سایت «موسیقی ما» معتقد است: «برخی از قطعاتی است که در کنسرت خودم در تالار وحدت ١٧ مرداد تالار وحدت به همراه نوازنده ی شهیر آذربایجان روی صحنه رفت در این آلبوم شنیده می‌شود که تنظیم آن به عهده‌ خودم است.»

    وی درباره انتخاب نام «overture» برای این آلبوم نیز گفت: «اورتور یا گشایش به مقدمه موسیقی می‌گویند و استعاره‌ای از اولین آلبوم است که مطلع آلبوم های بعدی من‌اند. تهیه و تولید این آلبوم کاملا به صورت مستقل و بدون هیچ حمایتی انجام شده و ضبط و انتشار چنین آثاری هزینه و زحمت‌های بسیاری دارد. در این البوم و آثار بعدی با نوازنده‌های شاخص موسیقی همکاری می‌کنم که از جمله آنها می‌توانم به بهنام ابوالقاسم، آتنا اشتیاقی ، نگار نوراد،علی جعفری پویان، امین غفاری، تینا جامه گرمی، نیما زاهدی، سهراب برهمندی، میثم مروستی و… اشاره کنم.»

    گفتنی‌ست سالار زمانیان به صورت همزمان مشغول ضبط دو آلبوم دیگر است که یکی از آنها کنسرتو برای تار و ارکستر زهی است و بعد از آلبوم اُورتور روانه‌ی بازار موسیقی خواهد شد.

    آلبوم «overture» اوایل زمستان منتشر می‌شود.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=197091
       
    برچسب ها سالار زمانیان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *