×
×

کنسرت بانوان «پریشاد»

  • کد نوشته: 19114
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • گروه «پریشاد» با صدای پریچهر خلوتی به روی صحنه می‌رود.

  • گروه «پریشاد» با صدای پریچهر خلوتی ۱۹ خرداد ماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

    خلوتی با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توضیح داد: این کنسرت برای کمک به ۵۰ بانوی بیمار برگزار می شود، چرا که بنده معتقدم در وجود زن به جز صفا چیز دیگری نیست و تمام تلاشم در این است که در کنسرت‌هایم دوستی و مهربانی بیافرینم.

    او درباره رپرتوار اجرای این گروه توضیح داد:‌ در این کنسرت قطعات جدیدی در دستگاه همایون و مایه اصفهان نواخته خواهد شد، زیرا دستگاه همایون از زیباترین دستگاه‌های موسیقی است وشادی و غمش در کنار یکدیگر معنادار است.

    خلوتی اجرا را از جمله اجراهای شاد گروه پریشاد دانست و افزود: در این کنسرت قطعاتی از انوشیروان روحانی ، محمد سریر، حسن لشگری، همایون خرم، و پرویز یاحقی اجرا خواهد شد و با یادی از اساتید قدیم موسیقی، موسیقی ملی ایران را طنین‌انداز خواهیم کرد.

    این خواننده همچنین اظهار کرد: قطعه «دیشب نیاسودم» با آهنگ و ترانه‌ای از خودم که شادی خاصی در آن نهفته است برای بانوان نواخته می‌شود و قطعه داستان عشق(Love story) که برای پیانو نوشته شده به همراه ترانه «هفت آسمان» از مولانا قطعات خوب این اجرا خواهند بود.

    این بانوی هنرمند در پایان سخنانش تاکید کرد: زمان این کنسرت همزمان با آغاز سیزدهمین سال تاسیس گروه «پریشاد» است و امیدواریم استقبال خوبی هم از این اجرا صورت بگیرد.

    به گزارش ایسنا، در این اجرا مینو قاسم‌پور(قانون)، هیلا فیضی‌پور(تار)، نیوشا بریمانی(کمانچه)، عسل ملک‌زاده(دف)، رخساره رستمی(عود)، سپیده شایانی(تنبک)، آزاده شمس(ویلن) و نازلی بخشایش(پیانو) ، پریچهر خلوتی را همراهی خواهند کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=19114
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *