×
×

به علت بروز مشکل برای دو نفر از اعضا

  • کد نوشته: 18709
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت گروه «شهنازی» به علت مشکلات پیش آمده برای دو تن از اعضای گروه در اولین روز اجرا، چهارشنبه ـ ۲۰ اردیبهشت ماه ـ برگزار نمی‌شود. به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، اولین روز از کنسرت گروه شهنازی به دلیل سفر دو تن از نوازندگان این کنسرت ( سیامک جهانگیری، نوازنده نی و روزبه رحیمی، […]

  • کنسرت گروه «شهنازی» به علت مشکلات پیش آمده برای دو تن از اعضای گروه در اولین روز اجرا، چهارشنبه ـ ۲۰ اردیبهشت ماه ـ برگزار نمی‌شود.

    به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، اولین روز از کنسرت گروه شهنازی به دلیل سفر دو تن از نوازندگان این کنسرت ( سیامک جهانگیری، نوازنده نی و روزبه رحیمی، نوازنده سنتور) به ترکیه و بروز مشکل پیش بینی نشده برای مراجعت آنها به ایران، اولین روز کنسرت گروه شهنازی لغو شد.

    این گروه به سرپرستی و آهنگسازی داریوش پیرنیاکان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش در کنسرتی با عنوان «بازگشت»، با یک روز تاخیر از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در تالار وحدت قطعاتی را در آواز های اصفهان و دشتی اجرا خواهد کرد.

    در بخش نخست از این کنسرت که در آواز بیات اصفهان است، قطعات پیش در آمد، تصنیف به اصفهان رو، تصنیف مرغ سحر دوم و رنگ اصفهان از ساخته‌های زنده یاد علی اکبر شهنازی و چهارمضراب بیات راجه ساخته داریوش پیرنیاکان اجرا می‌شود.

    بخش دوم برنامه نیز به آواز دشتی اختصاص دارد که قطعات اورتور دشتی، تصنیف مپرس، بازگشت(چهارمضراب دشتی)، تصنیف دلربا، و تصنیف وفا از ساخته های داریوش پیرنیاکان به روی صحنه می‌رود.

    اعضای گروه شهنازی در این کنسرت داریوش پیرنیاکان(تار)، حمید رضا نوربخش(آواز)، بهداد بابایی(سه تار و عود)، سیامک جهانگیری(نی)، روزبه رحیمی(سنتور)، آرش فرهنگفر(تنبک)، آرش کامور(کمانچه)، حامد جوکار(تارباس)، قاسم رحیم زاده (تار)، کامیار نعمت اللهی(تار)، یاسر بیات(کمانچه) و زکریا یوسفی(دف) هستند.

    افرادی که برای این روز بلیت تهیه کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به محل خرید بلیت، نسبت به تعویض بلیت خریداری شده اقدام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه آوای هنر به شماره ۸۴۲۰۰ تماس حاصل نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=18709
       
    برچسب ها شهنازی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *