×
×

به آهنگسازی سروش کمالیان

  • کد نوشته: 186706
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۲ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم موسیقی الکترونیک شرق و غرب به آهنگسازی سروش کمالیان، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری نغمه نای شهنواز منتشر و راهی بازار موسیقی شد.

    به آهنگسازی سروش کمالیان
  • انتشار آلبوم موسیقی «الکترونیک شرق و غرب» در بازار موسیقی

    انتشار آلبوم موسیقی «الکترونیک شرق و غرب» در بازار موسیقی

    آلبوم موسیقی الکترونیک شرق و غرب به آهنگسازی سروش کمالیان، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری نغمه نای شهنواز منتشر و راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، شرق و غرب اثری در ژانر موسیقی الکترونیک ساخته سروش کمالیان است که در قالب ۱۱ قطعه به نام های «شبیه یک رویا»، «هیرون»، «سفر به بالکان»، «رقص با تو»، «پایکوب»، «جهان رویایی»، «نیایش»، «بومبا»،«مجنون»، «هیللما» و «لیلی در باران» به اجرا در آمده است.

    کمالیان ایده تاسیس گروه اکوب را داشت. ترکیب هنر سه نوازنده کوبه‌ای سمانه گلکار، ندا بهزاد و محمد زمان عمادانی و تخصص کمالیان در آهنگسازی موسیقی الکترونیک وجه تمایز این گروه است. اسم اکوب هم از ترکیب الکترونیک و کوبه‌ای به وجود آمده است. در آلبوم شرق و غرب موسیقی تلفیقی شرقی-غربی و بی‌کلام را می‌شنویم.

    از دیگر نوازندگان این اثر که به عنوان میهمان در اجرای قطعات به هنرنمایی پرداخته اند، می توان به بهزاد حسن‌زاده، سیاوش اسماعیلی و امین جهانگیری اشاره کرد.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی شرق و غرب به آهنگسازی سروش کمالیان، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری نغمه نای شهنواز راهی بازار موسیقی شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=186706
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *