×
×

معرفی شرکت کنندگان

  • کد نوشته: 186224
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • دومین رویداد صوتی الکترونیک و الکتروآکوستیک با حضور تعدادی از هنرمندان این عرصه در شهرستان رشت برگزار می شود.

    معرفی شرکت کنندگان
  • دومین رویداد صوتی الکترونیک و الکتروآکوستیک

    دومین رویداد صوتی الکترونیک و الکتروآکوستیک

    دومین رویداد صوتی الکترونیک و الکتروآکوستیک با حضور تعدادی از هنرمندان این عرصه در شهرستان رشت برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» دومین رویداد صوتی الکترونیک و الکتروآکوستیک با همکاری انجمن موسیقی گیلان و شهرداری رشت برگزار می شود. همزمان با برپایی این رویداد کارگاه «صدا؛ نویز، محیط و بازآفرینی» نیز میزبان علاقه مندان خواهد بود.

    «رویداد صوتی الکترونیک و الکتروآکوستیک» که پیش از در شیراز و رشت میزبان مخاطبان موسیقی بود، ساعت ۱۸ روزهای هشتم و نهم شهریور در محوطه سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت برگزار می شود.

    در روز اول، رویداد چهار قطعه‌ الکتروآکوستیک از مسیحا حسن‌نیا، نیما عطرکار روشن، کیان حسین و نادر مشایخی اجرا می شود. در روز دوم قطعات الکترونیکی از علی هاشم‌لو، آرش پندی، ارسلان عابدیان و آروین صداقت‌کیش به مخاطبان اراdه خواهد شد. در پایان هر روز هم جلسه پرسش و پاسخی با حضور عوامل اجرا برگزار می شود.

    همچنین کارگاهی با عنوان «صدا؛ نویز، محیط و بازآفرینی» به صورت جنبی و در کنار رویداد، توسط نادر مشایخی، علی‌هاشم‌لو و آروین صداقت‌کیش با طرح موضوعات شامل تاریخ نویز، هنر محیطی و منظره‌های صوتی و آشنایی با موسیقی الکترونیک، با مشارکت آموزشگاه موسیقی صراحی رشت و بنیاد وزیری برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=186224
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *