×
×

با حضور در منزل موسیقیدان، پژوهشگر و نویسنده

  • کد نوشته: 185078
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۹ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با امیراشرف آریان پور موسیقیدان، پژوهشگر و نویسنده دیدار و گفتگو کرد.

    با حضور در منزل موسیقیدان، پژوهشگر و نویسنده
  • معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با امیراشرف آریان پور موسیقیدان، پژوهشگر و نویسنده دیدار و گفتگو کرد.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری با حضور در منزل امیراشرف آریان پور با این موسیقیدان و پژوهشگر و نویسنده موسیقی دیدار کردند.

    امیراشرف آریان پور که از دانش آموختگان قدیمی موسیقی هنرستان موسیقی است، در این دیدار با بیان خاطرات و تجربه های خود در موسیقی گفت: من عاشق ایرانم و دوست دارم که کشورم پیشرفت کند. هنرمندان و اهالی موسیقی برای جامعه و کشور خود فعالیت می کنند و ضرورت دارد که موسیقی مورد توجه قرار گیرد.

    آریان پور همچنین بر تقویت و توسعه برنامه های هنری و موسیقی تاکید کرد و گفت: توسعه برنامه های هنری و موسیقی برای جامعه و جوانان موثر است.

    سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد نیز در این دیدار گفت: امیراشرف آریان پور از سرمایه های فرهنگی، هنری کشور است که آثار و نوشته های ارزشمندی در زمینه موسیقی دارد. آریان پور و هنرمندانی که جایگاه مهم و تاثیرگذاری در هنر دارند و از هنرستان آمده اند، نقش و تاثیر هنرستان ها را در هنر ایران در چند دهه گذشته نشان می دهد.

    https://musiceiranian.ir/?p=185078
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *