×
×

دلیجان میزبان سومین جشنواره منطقه ای «آوای ایرانی»

  • کد نوشته: 184846
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • دبیرخانه سومین جشنواره منطقه ای «آوای ایرانی» اعضای هیات داوران این رویداد موسیقایی را معرفی کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مهدوی، سیدرضا طیبی، بهروز مبصری و امیر مداح به عنوان اعضای هیات داوران سومین جشنواره منطقه‌ای آوای ایرانی معرفی شدند. این جشنواره طی روزهای ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه در شهر دلیجان برگزار می […]

    دلیجان میزبان سومین جشنواره منطقه ای «آوای ایرانی»
  • دبیرخانه سومین جشنواره منطقه ای «آوای ایرانی» اعضای هیات داوران این رویداد موسیقایی را معرفی کرد.

    به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مهدوی، سیدرضا طیبی، بهروز مبصری و امیر مداح به عنوان اعضای هیات داوران سومین جشنواره منطقه‌ای آوای ایرانی معرفی شدند. این جشنواره طی روزهای ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه در شهر دلیجان برگزار می شود.

    سومین دوره جشنواره منطقه‌ای آوای ایرانی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان و به همت خانه موسیقی این شهرستان به صورت منطقه‌ای و با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرهای استان مرکزی، استان اصفهان و همچنین استان قم برگزار می‌شود.

    ۶۸ اثر در پنج موضوع از جمله چاووشی‌خوانی، مناجات‌خوانی، تصنیف‌خوانی، آواز بدون ساز و همچنین آواز همراه با ساز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از انجام داوری مرحله اول، برگزیدگان بخش‌های مختلف به مرحله نهایی این جشنواره رقابتی راه یافتند.

    مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره منطقه‌ای آوای ایرانی عصر روز پنجشنبه ۱۸ مرداد در سالن کانون شهید رجایی شهرستان دلیجان در استان مرکزی برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=184846
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *