×
×

کارگردان و بازیگر تئاترعروسکی از آماده‌سازی نمایش «پسر جنگل» خبر داد

  • کد نوشته: 184668
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • صداپیشگی «ژالو علو» در تولد ۹۱ سالگی‌اش

  • کارگردان و بازیگر تئاترعروسکی از آماده‌سازی نمایش «پسر جنگل» خبر داد و گفت: ژالو علو پیشکسوت دوبله ایران برای این نمایش صداپیشگی انجام داده است.
    این روزها کمپانی تئاتر سایه در حال آماده شدن با نمایش عروسکی «پسر جنگل» به نویسندگی و کارگردانی رامین کهن است.کهن درباره این پروژه به فارس گفت: این نمایش قرار است هفته اول شهریور ماه در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تهران مبارک به صحنه برود.

    وی با اشاره به اینکه صداهای پیشکسوتان و استادان تئاتر، سینما و دوبله در این کار ضبط شده و حضور افتخاری برخی از این هنرمندان در کار خواهد بود، گفت: به مناسبت چهاردهم مرداد ماه سالروز تولد ژاله علو نیز این پیشکسوت دوبله و بازیگری ایران به ضبط صدا پرداخت.

    کهن اظهار داشت: این استاد و پیشکسوت با مهربانی در روز تولد ۹۱ سالگی‌اش با انرژی تمام برای تئاتر عروسکی پسر جنگل صداپیشگی کرد.

    وی در ادامه افزود: از دیگر صداپیشگان افتخاری این اثر می‌توان به مرضیه برومند، مریم سعادت، امیرحسین صدیق و محمد بحرانی اشاره کرد.

    به گزارش فارس، الکا هدایت، محمدرضا مالکی، سعید ابک، کامیار محبی، هانی حسینی، رامین کهن و آزاده مویدی فرد دیگر صداپیشگان این اثر موزیکال هستند.

    بازی دهندگان عروسک: (به ترتیب حروف الفبا) سعید ابک، پرستو آریاکیا، الهام ایروانی، علی باروتی، صدف بیگدلی (میهمان از گروه آران)، فاطمه پورهاشمی، هانی حسینی (میهمان از گروه آران)، مریم رحمانی (میهمان از گروه آران)، مهرنوش صادقیان (میهمان از گروه آران)، امیر عباسیان، حمیدرضا گودرزی، متین گودرزی، مرضیه نادری (میهمان از گروه آران).

    خلاصه داستان از این قرار است که باگیرا پلنگ سیاه مهربان در جنگل به کودک بی پناهی که تنها رها شده بر می‌خورد. به دنبال پدر مادر واقعی نوزاد می‌گردد. اما آن ها را پیدا نمی‌کند. نوزاد را پیش گله گرگ‌ها می‌برد. گرگ‌ها سرپرستی او را قبول می‌کنند و نام او را موگلی می‌گذارند. موگلی با گرگ‌ها بزرگ می‌شود و زندگی می‌کند. اما ببر شاه سلطان جنگل است و کینه دیرینه‌ای از انسان‌ها دارد…

    https://musiceiranian.ir/?p=184668
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *