×
×

گفت‌وگو با خواننده «دنگ‌شو» از فعالیت‌های مستقلش تا فضای جامعه، اینستاگرام و موسیقی پاپ

  • کد نوشته: 184460
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • موسیقی ما – قطعه «باد گناهکار» نقطه اتصال میلاد باقری و «دنگ شو» بود؛ خواننده‌ای که سال‌ها پیش از آن در بخش‌های مختلفی همچون موسیقی کلاسیک، اپرا، فولکوریک و حتی موسیقی راک فعالیت می‌کرده و تجربه‌هایی هم در تئاتر و اوپرت داشته است. این گفت‌وگو قرار بود حوالی فعالیت‌های مستقل میلاد باقری بچرخد که البته […]

    گفت‌وگو با خواننده «دنگ‌شو» از فعالیت‌های مستقلش تا فضای جامعه، اینستاگرام و موسیقی پاپ
  • موسیقی ما – قطعه «باد گناهکار» نقطه اتصال میلاد باقری و «دنگ شو» بود؛ خواننده‌ای که سال‌ها پیش از آن در بخش‌های مختلفی همچون موسیقی کلاسیک، اپرا، فولکوریک و حتی موسیقی راک فعالیت می‌کرده و تجربه‌هایی هم در تئاتر و اوپرت داشته است.

    این گفت‌وگو قرار بود حوالی فعالیت‌های مستقل میلاد باقری بچرخد که البته همینطور هم شد اما همین موضوع باعث گریز به نقطه دیگری شد که از نگاه این هنرمند نسبت به دنیای این روزها شکل گرفته؛ دنیایی که معتقد است در آن انسان‌ها آن‌قدری که حق‌شان است خوشحال نیستند. می‌گوید در کرمانشاه متولد شده و درد را به خوبی می‌شناسد. همین چیزها دلایلی بود تا به جای یک گفت‌وگوی صرفاً موسیقایی، درباره اتفاق‌هایی حرف بزنیم که باعث شود طی دو ساعت، چهره خندان، عصبانی، غمگین و آرامش را ببینیم.

    این شما و این خودِ خودِ میلاد باقری که می‌گوید خیلی جاها به دلیل شرایط اجتماعی و محیطی، میلاد باقری نبوده است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=184460
       
    برچسب ها میلاد باقری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *