×
×

آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 183921
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • قطعه «دریا» به آهنگسازی و خوانندگی علیرضا ظریف، نفر اولِ اولین دوره برنامه هزار صدا، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • قطعه «دریا» به آهنگسازی و خوانندگی علیرضا ظریف، نفر اولِ اولین دوره برنامه هزار صدا، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، قطعه موسیقی راک آلترناتیو «دریا»، تازه ترین اثر از علیرضا ظریف است که حاصل همکاری این موزیسین و خواننده با هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان می باشد. این قطعه با آهنگسازی و صدای این موزیسین، بر ترانه ای از آرین داودی به اجرا درآمده است که طراحی و اجرای گیتار آن را عادل روح نواز و میکس و مسترینگ را فرشاد حسامی بر عهده داشته اند.

    علیرضا ظریف در گفتگویی با خبرنگار ما و با اشاره به این اثر و فعالیت هاش گفت: «اولین آلبوم من با عنوان سوپر استار به زودی منتشر می شود که کاملا ماهیت راک آلترناتیو دارد و ۴ سال زمان برای ساخت و تولید آن صرف شده است. خوشبختانه یک تیم هنری حرفه ای و متخصص با من همکاری دارند؛ علیرغم اینکه پیشنهادهای زیادی از برخی گروه های خارج از کشور داشته ام اما ترجیح داده ام با همین مجموعه به خلق و تولید آثارم بپردازم؛ چرا که این تیم ایرانی بسیار با دیدگاه و سلیقه های من همراه است و نگرش موسیقایی مان بسیار به هم نزدیک.»

    این موزیسین با اشاره به علاقه و تأکید خود بر سبک کارش خاطر نشان کرد: «برندهای شناخته شده ای که از من درخواست همکاری داشته اند، مایلند آثاری را در حد انتظار مخاطب عام منتشر کنند. یعنی فضایی که اکثر مردم آن را می شناسند و چیز تازه ای به ذائقه شنیداری آنها اضافه نخواهد کرد. در حالیکه این هنرمند است که باید تعیین کند چه اثری را قرار است ارائه دهد با چه آیتم های جدیدی، چه صدا دهی ویژه ای و چه نگرش تازه ای. من سبک های دیگر را به هیچ عنوان نقض نمی کنم اما خودم مایل نیستم در رده آثار بازاری و پاپِ رایج این روزهای بازار موسیقی فعالیت کرده و اثر تولید کنم. امیدوارم آلبوم بنده به زودی منتشر شده و رضایت مخاطبان را جلب کند. انتظار ندارم ۸۰ میلیون نفر مرا بشناسند و همگی نظر موافق و مثبتی با آثارم داشته باشند و واقعا هدف این نیست. اثری ماندگار خواهد بود که جلوتر از زمان باشد و حد و دنیای خود را بشناسد نه حد و دنیایی که غالب جامعه از او انتظار دارد.»

    شایان ذکر است که علیرضا علیزاده، تهیه کننده این اثر و مدیربرنامه علیرضا ظریف است و به زودی کلیپ هایی از چند قطعهء اولین آلبوم رسمی این خواننده با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به انتشار خواهد رسید.

    تک آهنگ «دریا» با آهنگسازی و خوانندگی علیرضا ظریف هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این قطعه را از طریق سایتهای معتبر و قانونی دریافت موسیقی در ایران، بصورت آنلاین شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=183921
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *