×
×

در سه بخش «گروه نوازی»، «تکنوازی» و «ویژه»

  • کد نوشته: 183730
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۹ام تیر ۱۳۹۷
  • ۰
  • فیروز صفوی، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: جشنواره موسیقی «مناطق زاگرس نشین» در سه بخش «گروه نوازی»، «تکنوازی» و «ویژه» در شهرستان بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود. وی افزود: یازدهمین جشنواره موسیقی محلی «مناطق زاگرس نشین» در راستای اعتلای فرهنگ […]

    در سه بخش «گروه نوازی»، «تکنوازی» و «ویژه»
  • فیروز صفوی، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: جشنواره موسیقی «مناطق زاگرس نشین» در سه بخش «گروه نوازی»، «تکنوازی» و «ویژه» در شهرستان بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

    وی افزود: یازدهمین جشنواره موسیقی محلی «مناطق زاگرس نشین» در راستای اعتلای فرهنگ والای ایرانی اسلامی، کشف و استعدادیابی هنرمندان جوان، شناسایی مقام ها و نغمات بکر و اصیلی که رو به زوال و فراموشی است برگزار می شود.

    مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، مبارزه با هجمه های گسترده ای از انواع مختلف تهاجمات و شبیخون های فرهنگی که در قالب موسیقی های سخیف و بی ارزش به گوش مردم می رسند، حمایت و قدرشناسی از تلاش های موثر هنرمندان این رشته را از دیگر اهداف برگزاری یازدهمین جشنواره موسیقی «مناطق زاگرس نشین» عنوان کرد.

    صفوی گفت: یازدهمین جشنواره موسیقی «مناطق زاگرس نشین» با حضور استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، بوشهر، خوزستان، زنجان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، مرکزی، هرمزگان و همدان در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

    وی افزود: یازدهمین جشنواره موسیقی «مناطق زاگرس نشین» در سه بخش «گروه نوازی»، «تکنوازی» و «ویژه» در شهرستان بروجن برگزار می شود.

    مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره موسیقی «مناطق زاگرس نشین» را تا ٢٠ مرداد سال جاری عنوان کرد و گفت: زمان برگزاری یازدهمین جشنواره موسیقی «مناطق زاگرس نشین» نیمه اول شهریور سال جاری است.

    صفوی یادآور شد: علاقه مندان باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان بروجن، بلوار بوعلی، رو به روی جایگاه CNG فرهنگسرای بروجن، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل و یا از طریق پست الکترونیک Boroojen@farhang.gov.ir ارسال کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=183730
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *