×
×

به آهنگسازی و خوانندگی فردین موسوی

  • کد نوشته: 183389
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۲ام تیر ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم موسیقی ناهی گل به آهنگسازی و خوانندگی فردین موسوی، توسط انتشارات چکاوک زنده رود اسپادانا، راهی بازار موسیقی شد.

    به آهنگسازی و خوانندگی فردین موسوی
  • آلبوم موسیقی ناهی گل به آهنگسازی و خوانندگی فردین موسوی، توسط انتشارات چکاوک زنده رود اسپادانا، راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ناهی گل تازه ترین اثر سنتی و فولکلور است که با آهنگسازی، ترانه سرایی و صدای فردین موسوی و تنظیم فخرالدین موسوی در قالب ۸ قطعه به عناوین «ناهی گل»، «داینی»، «آواز بختیاری»، «آسمون دل»، «بی کلام چوب بازی»، «آواز یار یار بویر احمدی»، «کوه دنا» و «بی کلام آسمون دل» به اجرا در آمده است.

    مجتبی صادقی (سنتور)، کامبیز جهانبخش (عود و تارباس)، فخرالدین موسوی (ویلن، تار، تارباس، عود)، مرتضی صنایعی(نی)، لیلا باغستانی (سه تار)، رویا باغستانی (دهل)، پیمان برومند (دف)، امیر امیرحسینی (تنبک و کوزه) و کامبیز جهانبخش، فخرالدین موسوی، احمد موسوی، نرگس مختاری، بشری مطهر، منور بهین آئین، پریوش موسوی و بهار صادقی (همخوانان)، هنرمندانی هستند که در این اثر به هنرنمایی پرداخته اند.

    ضبط، میکس و مسترینگ این مجموعه که تهیه کنندگی آن نیز با فردین موسوی بوده، در استدیو چکاوک زنده رود توسط مجتبی صادقی و کامبیز جهانبخش صورت گرفته است و سید احمد مهدوی به عنوان طراح گرافیک، با مجموعه همکاری داشته است.

    شایان ذکر است که آلبوم فولکلور ناهی گل با آهنگسازی و خوانندگی فردین موسوی، از سوی انتشارات چکاوک زنده رود اسپادانا منتشر شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه کرده و یا از طریق ریتمو به آدرس ritmo.ir به شکل دیجیتال خریداری و دانلود کنند، همچنین برای شنیدن آنلاین قطعات به سایت www.navaak.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=183389
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *