×
×

شامل چهار تصنیف و دو آواز

  • کد نوشته: 183338
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۲ام تیر ۱۳۹۷
  • ۰
  • “راه بی‌نشان” یکی از دو آلبوم جدید مجید حسین‌خانی شامل چهار تصنیف و دو آواز است. مجید حسین‌خانی خواننده درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون دو اثر موسیقایی در دست انتشار دارم که این آثار به‌زودی روانه بازار موسیقی می‌شود. این خواننده در ادامه بیان کرد: عنوان آلبوم اول “راه بی‌نشان” است […]

    شامل چهار تصنیف و دو آواز
  • “راه بی‌نشان” یکی از دو آلبوم جدید مجید حسین‌خانی شامل چهار تصنیف و دو آواز است.

    مجید حسین‌خانی خواننده درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون دو اثر موسیقایی در دست انتشار دارم که این آثار به‌زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

    این خواننده در ادامه بیان کرد: عنوان آلبوم اول “راه بی‌نشان” است که شامل چهار تصنیف و دو آواز است. قطعات این اثر در دستگاه همایون است. همچنین یک قطعه از مرتضی خان محجوبی، یک تصنیف بیات ترک از جواد لشکری، یک قطعه از علیرضا خواجه‌نوری که از آهنگسازان قدیمی است و یک قطعه محلی خراسان در این اثر موسیقایی هست.

    حسین‌خانی تأکید کرد: قطعه محلی خراسان یک قطعه قدیمی است که بازخوانی شده است. ما سعی کردیم اثری متفاوت منتشر کنیم. در این آلبوم از سازهای پیانو، تنبک، دایره و… استفاده شده است.

    مجید حسین‌خانی در ادامه خاطرنشان کرد: نوازندگی پیانو این اثر به عهده غزال ناظر فصیحی است که او به شیوه مرتضی خان محجوبی ساز می‌زند.

    این خواننده درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در آلبوم مسعود پوربخت (تنبک) و امین دادوری (دایره) به‌عنوان نوازنده حضور دارند.

    https://musiceiranian.ir/?p=183338
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *