×
×

ششمین مکان قدیمی‌ترین مرکز فروش محصولات موسیقی در طول ۶۵ سال

  • کد نوشته: 182306
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام تیر ۱۳۹۷
  • ۰
  • یکی از قدیمی‌ترین مراکز فروش محصولات موسیقی در ایران، یعنی مرکز موسیقی بتهوون، اواخر تیر به محل جدیدی نقل مکان می‌کند و در قالبی به نام «خانه‌موزه» فعالیت‌هایش را ادامه می‌دهد. این فروشگاه ۶۵ ساله برای اولین بار در سال ۱۳۳۲ توسط برادران چمن‌آرا (کریم، عباس، احد، و محسن) در مغازه کوچکی در خیابان منوچهری […]

    ششمین مکان قدیمی‌ترین مرکز فروش محصولات موسیقی در طول ۶۵ سال
  • یکی از قدیمی‌ترین مراکز فروش محصولات موسیقی در ایران، یعنی مرکز موسیقی بتهوون، اواخر تیر به محل جدیدی نقل مکان می‌کند و در قالبی به نام «خانه‌موزه» فعالیت‌هایش را ادامه می‌دهد.

    این فروشگاه ۶۵ ساله برای اولین بار در سال ۱۳۳۲ توسط برادران چمن‌آرا (کریم، عباس، احد، و محسن) در مغازه کوچکی در خیابان منوچهری تهران افتتاح شد. ده سال بعد از افتتاح، این فروشگاه به مغازه‌ای بزرگ‌تر در خیابان ولی‌عصر منتقل و به‌عنوان مرکزی فرهنگی برای همه علاقه‌مندان به انواع موسیقی تبدیل شد.

    سال ۸۸ این فروشگاه به خیابان سنایی منتقل شد که هشت سال هم در این مکان سپری شد و در ادامه نیز این فروشگاه به کمی بالاتر از محل قبلی، یعنی میدان سنایی نقل مکان کرد.

    حالا قرار است «بتهوون» به ششمین مکان خود برود و به خانه موزه بتهوون تبدیل شود که بیش از یک ماه است فعالیت‌های اجرایی ساخت این محل آغاز شده است. این فروشگاه از ۲۳ خرداد تعطیل شده و عرضه محصولات موسیقی تا زمان راه‌اندازی خانه موزه به صورت مجازی انجام گرفته است. علاوه بر آن از طریق تماس با شماره ۰۲۱۸۸۳۴۰۱۹۹ از ساعت ۹ تا ۱۷ می توان آثار موسیقایی را سفارش داد.

    https://musiceiranian.ir/?p=182306
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *