×
×

شنیدن «یه سر و دوگوش» کودکانه

  • کد نوشته: 182254
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۴ام تیر ۱۳۹۷
  • ۰
  • یک تهیه کننده و ناشر از انتشار آلبوم گروه «هشتگ تهران» و آلبوم کودکانه «یه سر و دوگوش» با هنرمندی نجوا خبازیان و حبیب بدیری خبر داد. نیما جوان مدیر موسسه نشر و پخش «جوان» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی بیان کرد: بعد از پایان […]

    شنیدن «یه سر و دوگوش» کودکانه
  • یک تهیه کننده و ناشر از انتشار آلبوم گروه «هشتگ تهران» و آلبوم کودکانه «یه سر و دوگوش» با هنرمندی نجوا خبازیان و حبیب بدیری خبر داد.

    نیما جوان مدیر موسسه نشر و پخش «جوان» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی بیان کرد: بعد از پایان بازی های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ تصمیم داریم تازه ترین آلبوم گروه «هشتگ تهران» را که هم اکنون در مرحله دریافت مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد است، روانه بازار کنیم.

    وی ادامه داد: آلبوم «هشتگ تهران» حاصل همکاری مشترک مازیار خواجیان و محمدرضا اصغری است. خواجیان پیش از این آلبوم «فنا» را از سوی نشر ماه ریز منتشر کرده بود و محمدرضا اصغری نیز از جمله هنرمندانی است که در پروژه «آفتاب های همیشه» حضور داشته و آثاری را منتشر کرده که توانسته با استقبال مخاطبان مواجه شود.

    این تهیه کننده و ناشر در پایان به انتشار یک آلبوم جدید در حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: آلبوم دیگری که برای مخاطبان کودک و نوجوان در نظر گرفته شده اثری با عنوان «یه سر و دو گوش» در حوزه ترانه خوانی است که نجوا خبازیان به عنوان آهنگساز و سردار سرمست به عنوان تنظیم کننده در آن حضور دارند. همچنین حبیب بدیری از هنرمندانی که با مجموعه «خندوانه» همکاری می کند به عنوان راوی در این آلبوم حضور دارد.

    آلبوم «قلک عنکبوتی» متشکل از شعر و صدای صدرالدین حجازی به همراه موسیقی متن سینا حجازی تازه ترین اثری بود که اوایل خرداد ماه به همت موسسه نشر و پخش جوان و موسسه «آوای حنانه» در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=182254
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *