×
×

در حاشیه خبر

  • کد نوشته: 182248
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۴ام خرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • بازگشت آقای بازیگر به سینمای ایران بعد از سه سال غیبت

  • میزان/ “جواد رضویان” بازیگر سینما و تلویزیون که آخرین بار در سال ۹۴ با فیلم “ناردون” حضور در سینما‌ها را تجربه کرده بود بعد از نزدیک به سه سال غیبت با سه اثر سینمایی به این عرصه باز خواهد گشت.

    این بازیگر با سابقه کمدی امسال با دو فیلم در قامت بازیگر ظاهر خواهد شد. رضویان در ششمین ساخته سینمایی “حسین قناعت” با نام “لازانیا” به ایفای نقش پرداخته که در صف اکران تابستان قرار دارد.

    رضویان در این فیلم با ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعد هدایتی، رضا رویگری و عباس محبوب همبازی شده است.

    علاوه بر فیلم سینمایی “لازنیا” که در ژانر کمدی ساخته شده رضویان بار دیگر با فیلم کمدی دیگری پا به عرصه اکران در سینماهای ایران خواهد گذاشت.

    این بازیگر سینما که همواره درخشش قابل قبولی در شخصیت های کمیک داشته در فیلم سینمایی “دم سرخ ها” به کارگردانی “آرش معیریان” کارگردان کمدی ساز سینما به ایفای نقش پرداخته است.

    رضویان در این فیلم سینمایی که شانزدهمین تلاش “آرش معیریان” در قامت کارگردان است با بازیگرانی همچون رضا شفیعی جم، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، علی صادقی، مجید یاسر، رضا ناجی، سعید پیردوست، شهره لرستانی، شهین تسلیمی و عباس جمشیدی فر همبازی شده است.

    با اینکه رضویان امسال دو فیلم در آستانه اکران دارد اما حضور وی در قامت کارگردان بسیار مهمتر از این دو فیلم است. وی برای نخستین بار می خواهد کارگردانی در سینمای ایران را تجربه کند. رضویان این روزها رسماً پیش تولید فیلم سینمایی “زهرمار” را آغاز کرده است.

    با توجه به اظهارات جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم “زهرمار” این فیلم با درون مایه‌ای اجتماعی ساختاری کمدی داشته و اولین فیلم کمدی رضویان به حساب می آید. بر اساس آخرین اخبار فیلمبرداری فیلم سینمایی “زهرمار” مرداد ماه امسال در تهران کلید خواهد خورد.

    نکته قابل توجه در قبال اولین فیلم سینمایی جواد رضویان در آن است که وی تصمیم دارد برای کیفیت بهتر اثر در این فیلم بازی نکرده و تمام تمرکز خود را روی کارگردانی اثر بگذارد. حال باید دید تجربه اول بازیگر موفق کمدی ایران در مقام کارگردان می تواند موفقیت های پیشین وی در جایگاه بازیگر را تکرار کند یا نه.

    https://musiceiranian.ir/?p=182248
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *