×
×

در فرهنگسرای ارسباران

  • کد نوشته: 181964
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «هیچ در هیچ» با آهنگسازی هوشنگ کامکار، آواز ارسلان کامکار و صبا کامکار جمعه یکم تیر ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود. به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آلبوم «هیچ درهیچ» با ۶ قطعه از آثار هوشنگ کامکار و اشعار بیژن جلالی با عنوان هیچ در هیچ، با هر غم، […]

    در فرهنگسرای ارسباران
  • آلبوم موسیقی «هیچ در هیچ» با آهنگسازی هوشنگ کامکار، آواز ارسلان کامکار و صبا کامکار جمعه یکم تیر ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود.

    به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آلبوم «هیچ درهیچ» با ۶ قطعه از آثار هوشنگ کامکار و اشعار بیژن جلالی با عنوان هیچ در هیچ، با هر غم، تو از در آمدی، نقشی بر دل، اگر جهان به سر آید و مرثیه ای برای شاعر برای ارکستر سمفونیک به همراهی آواز سلو و همراهی گروه کُر روی اشعارمدرن و سپید بیژن جلالی تنظیم شده است.

    محتوای این اثر، موسیقی مدرن و معاصر ایران است که پیوندی میان موسیقی معاصر مدرن و موسیقی سنتی ایران است. ترکیب عوامل و ویژگی های موسیقی مدرن امروز جهان و توجه به کاربُرد از این موارد برای جلوه روح ایرانی اثر از شاخصه های مهم این آلبوم است که توسط موسسه فرهنگی هنری «راوی آذر کیمیا» تولید و منتشر شده است.

    علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعی، سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=181964
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *