×
×

از طریق برنامه تلویزیونی «ایران»

  • کد نوشته: 181869
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی این هفته با «موسیقی نواحی کرمانی ها»، «روستای زیبای اصفهک» و غذاهای سنتی «طبس» در برنامه «ایران» آشنا می شوند. به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه «ایران» این شبکه که به معرفی جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی فرهنگی ایرانی می پردازد، به خوبی توانسته «ایران» […]

    از طریق برنامه تلویزیونی «ایران»
  • مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی این هفته با «موسیقی نواحی کرمانی ها»، «روستای زیبای اصفهک» و غذاهای سنتی «طبس» در برنامه «ایران» آشنا می شوند.

    به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه «ایران» این شبکه که به معرفی جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی فرهنگی ایرانی می پردازد، به خوبی توانسته «ایران» را برای مخاطبان اسپانیایی زبان خود معرفی کند.

    «نیلوفر صالحی» گزارشگر برنامه ایران هیسپان تی وی به کرمان رفته تا از جشنواره موسیقی نواحی که در محل میدان گنجعلیخان بازار کرمان برگزار می شود، برای اسپانیایی زبان های هیسپان، گزارش تهیه کرده و آن ها را با موسیقی اصیل ایرانی بیشتر آشنا کند.

    گزارش بعدی برنامه به روستای زیبای «اصفهک» در طبس اختصاص دارد. « شیما کاظمی» در گزارش خود به سراغ این روستای قدیمی رفته تا زیبایی های آنجا را برای مخاطبان برنامه توصیف کند. این روستا در ۳۸ کیلومتری طبس در استان خراسان جنوبی قرار دارد و از روستاهای قدیمی شهرستان طبس به شمار می‌رود. زیباترین وجه توریستی اصفهک وجود روستای تخریب شده توسط زلزله سال ۱۳۵۷ در کنار روستای جدید است. کاظمی با معرفی غذاهای سنتی طبس، گزارش خود را پایان می دهد.

    برنامه «ایران» هیسپان تی وی هر هفته دوشنبه ها ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی پخش و سه شنبه ساعت ۴:۳۰ و چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران بازپخش خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=181869
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *