×
×

به آهنگسازی «محمدرضا دستگاهدار»

  • کد نوشته: 179558
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم موسیقی ایرانی «هماگون» با صدای «وحید تاج» و آهنگسازی «محمدرضا دستگاهدار»، توسط پخش موسیقی «رها» منتشر شد.

    به آهنگسازی «محمدرضا دستگاهدار»
  • آلبوم موسیقی ایرانی «هماگون» با صدای «وحید تاج» و آهنگسازی «محمدرضا دستگاهدار»، توسط پخش موسیقی «رها» منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «هماگون» به آهنگسازی «محمدرضا دستگاهدار» و صدای «وحید تاج»، خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان، در قالب ۱۲ قطعه بعناوین «شیدا»، «تکنوازی تار»، «مهرآیین»، «فراق»، «یلدا»، «ساز و آواز سنتور»، «برگریزان»، «ساز و آواز نی»، «لاله عذار»، «سودای دل»، «تکنوازی کمانچه» و «وصال» به اجرا در آمده است.

    «محمد رضا دستگاهدار» ضمن آهنگسازی این اثر، سرپرستی مجموعه را بر عهده داشته، «جمال سادات» تنظیم قطعات و «صادق نوری» و «سینا جهان آبادی»، میکس و مسترینگ آن را انجام داده اند.

    «سینا جهان آبادی»، «حسین رضایی نیا» و « پاشا هنجنی»، به عنوان نوازنده میهمان در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند.

    به زودی … وحید تاج متولد ۱۳۶۲ در دزفول)، خوانندگی را از کودکی آغاز کرده و شاگرد محمد رضا شجریان بوده است. او فارغ التحصیل لیسانس موسیقی و فوق لیسانس آهنگسازی از دانشگاه سوره تهران است و طی این سالها، از حضور «محمد رضا شجریان»، «علی تاج»، «حمید رضا نوربخش»، «مظفر شفیعی» و «کریم صالح عظیم» در زمینه آواز و «مصطفی کمال پورتراپ»، «شریف لطفی»، «تقی ضرابی»، «کیاووش صاحب نسق»، «نادر مشایخی»، «وارطان ساهاکیان»، «امیر حسین اسلامی» و «میلاد عمرانلو» در عرصه آهنگسازی بهره جسته است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «هماگون» با صدای «وحید تاج»، از سوی پخش موسیقی «رها» روانه بازار شده و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال اثر، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=179558
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *