×
×

واکنش متفاوت نسبت به خبر درگذشت ناصر چشم آذر

  • کد نوشته: 179423
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰
  • بهزاد شیشه گران نسبت به خبر درگذشت ناصر چشم آذر واکنش داد و پوستری را به یاد او طراحی کرد. به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد شیشه گران هنرمند نقاش و طراح با طراحی پوستری به ناصر چشم آذر موسیقیدان ایرانی که ۱۴ اردیبهشت ماه درگذشت، ادای دین کرد. شیشه گران اعلام کرد: جدیدترین پوسترم را […]

    واکنش متفاوت نسبت به خبر درگذشت ناصر چشم آذر
  • بهزاد شیشه گران نسبت به خبر درگذشت ناصر چشم آذر واکنش داد و پوستری را به یاد او طراحی کرد.

    به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد شیشه گران هنرمند نقاش و طراح با طراحی پوستری به ناصر چشم آذر موسیقیدان ایرانی که ۱۴ اردیبهشت ماه درگذشت، ادای دین کرد.

    شیشه گران اعلام کرد: جدیدترین پوسترم را به ناصر چشم آذر، یکی از موسیقیدانان برجسته ایران تقدیم می کنم.

    پوسترهای فرهنگی، اجتماعی این هنرمند در زمره آثار بدون سفارش اوست و پیش از این پوسترهایی را به مناسبت های مختلف ملی و جهانی طراحی کرده است.

    بهزاد شیشه گران، نقاش، طراح و گرافیست، متولد ۱۳۳۱ تهران، دیپلم نقاشی از هنرستـان هنرهای زیبای تهران، کارشناسی گرافیک از دانشگاه هنر، طراح ده ها پوستر فرهنگ، اجتماعی و سیاسی بدون سفارش از سال ۵۱ تا کنون، برگزاری ۲۳ نمایشگاه انفرادی و بیش ۱۵۰ نمایشگاه گروهی داخلی، ۲۱ مجموعه طراحی، نقاشی و گرافیک، شرکت در نمایشگاه های گروهی خارجی، در بخش نقاشی (چین، بنگلادش، مالزی، ایتالیا، سوییس و لندن)، در بخش گرافیک: (فرانسه، انگلیس، ایتالیا) و … است. تاکنون مجموعه ای از پوسترهای سیاسی وی در موزه های آرت مدرن فرانسه و لندن به نمایش گذاشته شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=179423
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *